Barcodes van de dupuis spotlight uitgaves

Avatar kagebe
198
Bij het invoeren van extra gegevens kom ik nu bij een aantal series die ter ere van 20 jaar dupuis spotlight weer werden aangeboden.
Voor zover ik het kan zien hebben ze de normale uitgave genomen en over de oude barcode een nieuwe barcode geplakt .
Deze barcode is dezelfde voor alle delen van de serie , en elke serie heeft zijn eigen barcode zo gekregen.
De vraag is nu moet deze barcode ingevoerd worden bij de normale uitgave, misschien als opmerking van de uitgave , of moet er een nieuwe uitgave ingevoerd worden?

En nog een vraagje extra , bij Charly deel 1 staan de ISBN nummers van de "gekartoneerde en de ingenaaide druk aan de binnenkant. Het lijkt mij dat met de Ingenaaide druk men de hardcover heeft bedoeld.Als dat zo ook volgens jullie is moet er nog wat meer aangepast worden. Dat hoor ik graag en dan gaan we weer verder.
Geplaatst op 25/04/2012 Citeren
Avatar
kagebe
Geplaatst op 25/04/2012
Crew
Avatar Surya
13265
Ik geef er de voorkeur aan die albums als apparte uitgave toe te voegen, dan kunnen ze ook gevonden worden bij het zoeken op barcode. Het zouden trouwens niet de eerste strips zijn met een identieke barcode. Vele Elfquest albums van Arboris hebben een identieke barcode.

Ingenaaid = gebonden = hardcover (over 't algemeen)
Geplaatst op 25/04/2012 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 25/04/2012
Avatar kagebe
198
Zoals jullie wel gemerkt hebben ben ik met de reeks Charly begonnen , om deze 20 jaar uitgaves toe te voegen.Ik zie al een redelijke tijd dat de eerste 3 delen zijn verwerkt maar de rest nog niet terwijl ik ze wel allemaal dezelfde dag had ingevoerd.
Is er iets fout gegaan aan mijn kant zodat de rest opnieuw ingevoerd moet worden?
Of , en ik heb dat in mijn eerste bericht al vermeld , is de wijziging van het ISBN nummer een struikelblok?
Aangezien ik alleen kan zien wat mijn exemplaar als nummer heeft ga ik niet die andere aanpassen maar dit zou toch snel opgehelderd kunnen worden denk ik.
Geplaatst op 16/05/2012 Citeren
Avatar
kagebe
Geplaatst op 16/05/2012
De mod die ermee bezig was, is momenteel met vakantie.

Ik heb die een hele tijd zien staan, maar ze zijn verdwenen uit de lijst met goed te keuren strips.
Probleem was dat de covers eigenlijk niet verschilden van de overige uitgaves (behalve dan de sticker), en dat de ISBN's omgedraaid waren (SC - HC). Het leek er dus op dat je bepaalde gegevens gewoon omgedraaid had, en identieke uitgaves nemen we niet op.

Zelf had ik deze post niet gelezen. Dat had natuurlijk wel veel opgehelderd...
Geplaatst op 17/05/2012 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 17/05/2012
Avatar kagebe
198
Aha , dank je voor dit bericht.
Ik zal ze weer opnieuw invoeren en om het ISBN gedoe goed te krijgen zal ik die van alle uitgaves die er fout instaan veranderen in de goede ( voor zover ik dat kan nagaan ).
Geplaatst op 17/05/2012 Citeren
Avatar
kagebe
Geplaatst op 17/05/2012
Crew
Avatar Veter
7842
Ik denk dat je ze beter niet opnieuw invoert aangezien het om identieke uitgaves gaat, en die worden niet opgenomen.
Geplaatst op 17/05/2012 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 17/05/2012
Avatar kagebe
198
Gaan we muiten tegen de big boss ( zie eerste reactie ) :D
Vergeet niet dat de barcode anders is dan die van de gewone uitgave.
Maar ik leg me neer bij wat jullie beslissen.
Geplaatst op 17/05/2012 Citeren
Avatar
kagebe
Geplaatst op 17/05/2012
Crew
Avatar Surya
13265
Veter was op reis toen ik dat atnwoord schreef, hij heeft dus een geldig excuus om het niet gezien te hebben :)
Geplaatst op 18/05/2012 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 18/05/2012