Wel de strips plaatsen maar niet de foto

Hallo
het valt mij op dat als ik een stripboek plaats op de site of een reeks , de foto's van de covers niet worden geplaatst. Voorbeeld de Donald Duck plus reeks
Ook een foto die ik wil en kan toevoegen omdat ik een foto van die bepaalde cover heb wordt niet altijd geplaatst, eigenlijk de laatste tijd meer niet dan wel.
Wat is daar de reden van? Het zijn geen slechte foto's en voldoen aan de pixel eisen die jullie stellen. Nu kan je niet zien hoe het boek eruit ziet
Mocht het zo zijn dat iemand een betere foto heeft kan hij /zij deze toch gewoon vervangen.

Met vriendelijke groet Hobertje
Geplaatst op 17/05/2012 Citeren
Avatar
hobertje
Geplaatst op 17/05/2012
Crew
Avatar Veter
7842
Het is jammer dat je geen scans maakt van de strips.
Je maakt foto's van de strips, en die foto's zijn, euh, niet zo goed van kwaliteit. :(
En geen persoonlijk verwijt hoor, het is gewoon heel erg moeilijk om zelfs maar in de buurt van de kwaliteit van een scan te komen. Ik denk niet dat ik al ooit een deftige foto van een cover gezien heb. :)
Maar we wachten dan liever tot er een geschikte cover geplaatst wordt. In elk geval bedankt voor je moeite.
Geplaatst op 17/05/2012 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 17/05/2012
Crew
Avatar Surya
13265
Fotos laten inderdaad te wensen over. Vaak is er vervorming door de lens, veel mensen snijden ze niet goed bij, vaak zijn ze niet uit de juiste hoek genomen, de kleuren zijn vaak flets en er zit zeer vaak een lelijke glare op van de verlichting die gebruikt word. Neen, fotos hebben we inderdaad niet zo graag.
Geplaatst op 18/05/2012 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 18/05/2012