Wanneer en hoe worden correcties gemodereerd?

Na een tijdje wat minder met deze site gedaan te hebben, wil ik de komende tijd weer het nodige van mijn collectie toevoegen aan de site (puur eigenbelang;-). Ik ben begonnen, maar correcties worden m.i. niet altijd doorgevoerd, danwel goedgekeurd heb ik het idee. De volgende stappen doorloop ik:
- Ik voeg eerst het album toe aan mijn collectie,
- Vervolgens controleer ik, of ik in mijn database ISBN/Barcodes heb die niet bij StripINFO.be bekend zijn, en voeg deze vervolgens toe.
- Ik krijg netjes een melding dat e.e.a. gemodereert gaat worden.
- Als laatste voeg ik de cover(s) toe.

Na verloop van tijd controleer ik mijn lijst met albums met ontbrekende gegevens en vind daar albums met ontbrekende gegevens die ik (zeker weten) heb ingevoerd. Albums die ik later heb ingevoerd in dezelfde sessie zijn wel doorgevoerd/goedgekeurd.
Als ik dan in deze lijst bij de albums de ontbrekende gegevens nogmaals invoer blijft e.e.a. (lang) in de lijst met albums met ontbrekende gegevens staan.

Ik vindt dit persoonlijk lastig, omdat ik graag reeksen/sessies afrond alvorens met de volgende verder te gaan...

Vandaar de vraag wanneer er doorgaans gemodereerd wordt, of misschien is er een mogelijkheid dat je kan zien of een album nog in behandeling is, of de corrrectie/aanvulling geweigerd is.
Geplaatst op 25/09/2012 Citeren
Avatar
peeeet_nl
Geplaatst op 25/09/2012
Crew
Avatar Iyo74
6897
Vooreerst bedankt voor alle wijzigingen/aanvullingen die je aanbrengt!
Het toeval wil dat ik net bezig ben met je gegevens goed te keuren. Nog een 50-tal te gaan. Ik veronderstel dat zowat alles wat je toegevoegd hebt er dan zal opstaan? Ik heb alleszins nog niets moeten afkeuren...
Geplaatst op 25/09/2012 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 25/09/2012
Crew
Avatar Veter
7842
Aanpassingen worden zo snel mogelijk verwerkt. Hoe snel hangt wat af van de aanwezige moderators. Ik denk normaal gezien zeker binnen de 24 uur, maar meestal toch sneller. En die worden verwerkt in volgorde dat ze zijn toegevoegd.
Voor het ogenblik is er nog geen mogelijkheid om de gebruikers te verwittigen als hun aanpassingen afgekeurd werden.

Als je dus merkt dat er aanpassingen (die je hebt doorgestuurd vóór andere die wel zijn goedgekeurd) niet zijn doorgevoerd, wil dat waarschijnlijk zeggen dat er iets mis mee was en dat die afgekeurd zijn.
Van de vele aanpassingen die je vandaag hebt doorgestuurd kan ik me enkel 1 foute cover herinneren (voorcover bij een achtercover gezet), ik denk dat ik de rest heb goedgekeurd.
Maar er zijn ook nog andere moderators mee bezig geweest, denk ik.
Geplaatst op 25/09/2012 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 25/09/2012
Aah, een kwestie van geduld hebben dus...!
Doen we dat, bedankt voor de reply's.

P.S. m.b.t. de verkeerde cover, is het mogelijk dat de invulvelden in het "uploadscherm" langer worden gemaakt? Het hele pad wordt weergegeven en nu kan ik niet zien welk bestand ik geselecteerd heb. Aangezien het verschil in bestandsnaam in mijn geval alleen een A-tje is, is een foutje dus gauw gemaakt.
Geplaatst op 25/09/2012 Citeren
Avatar
peeeet_nl
Geplaatst op 25/09/2012
Crew
Avatar Iyo74
6897
Origineel geplaatst door peeeet_nl
P.S. m.b.t. de verkeerde cover, is het mogelijk dat de invulvelden in het "uploadscherm" langer worden gemaakt? Het hele pad wordt weergegeven en nu kan ik niet zien welk bestand ik geselecteerd heb. Aangezien het verschil in bestandsnaam in mijn geval alleen een A-tje is, is een foutje dus gauw gemaakt.

Terechte opmerking! Ik ben zeker dat onze webmaster daar zo gauw als mogelijk een mouw zal aan passen.
Geplaatst op 25/09/2012 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 25/09/2012