Stripboxen

Avatar ognobi
18
Waarom worden strips die in een box zitten niet apart vermeld ? Hebben die geen ISBN ? Neem nu de box van 'Gil St-ANDRE'. De box staat in uw lijst, maar niet de strips. Hetzelfde met de laatste box van 'Blake en Mortimer', 'Golden City', ..
Bij 'De adelaars van Rome' staat de box en de strips uit de box dan wel vermeld.
Geplaatst op 12/10/2012 Citeren
Avatar
ognobi
Geplaatst op 12/10/2012
Crew
Avatar witam
5316
Ik snap je vraag niet volledig.

In de lijst van Gil-st-andré staan alle strips toch?

Of bedoel je in de inhoudsopgave van de boxen zelf?
Geplaatst op 12/10/2012 Citeren
Avatar
witam
Geplaatst op 12/10/2012
Crew
Avatar fluiten
7764
Het gebeurd wel vaker dat de strips in een box een andere look hebben.

De bedoeling is om alle strips op te nemen, dus ook elke uitgave.
- Als deze een andere cover/ISBN hebben gewoon toevoegen en linken aan de box, zou ik denken.
- Bij een zelfde cover/ISBN kan je bij de oorspronkelijke strip vermelden "los te verkrijgen maar ook in box... (hier de link plaatsen)"

Iedereen akkoord hiermee? 8)
Geplaatst op 12/10/2012 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 12/10/2012
Ik wil de naam Gürsel Gürcan aan een album toevoegen, maar deze verschijnt niet als bekende auteur/tekenaar, terwijl deze wel bekend is. Heeft dit misschien iets te maken met het gebruik van de "ü"?
Geplaatst op 15/03/2013 Citeren
Avatar
stillbatt
Geplaatst op 15/03/2013
Crew
Avatar witam
5316
Origineel geplaatst door stillbatt
Ik wil de naam Gürsel Gürcan aan een album toevoegen, maar deze verschijnt niet als bekende auteur/tekenaar, terwijl deze wel bekend is. Heeft dit misschien iets te maken met het gebruik van de "ü"?


Ja, ü geeft altijd een probleem. Ik probeer dan het stuk van de naam te gebruiken dat geen ü heeft. Hier zou ik 'rcan' proberen en hem dan laten zoeken. Zou ie normaal gezien wel iets moeten geven?
Geplaatst op 15/03/2013 Citeren
Avatar
witam
Geplaatst op 15/03/2013
Crew
Avatar Surya
13273
Origineel geplaatst door stillbatt
Ik wil de naam Gürsel Gürcan aan een album toevoegen, maar deze verschijnt niet als bekende auteur/tekenaar, terwijl deze wel bekend is. Heeft dit misschien iets te maken met het gebruik van de "ü"?

Vermoeddelijk wel

Je kan hem vinden door te zoeken naar "rcan" tot ik het opgelost heb
Geplaatst op 15/03/2013 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 15/03/2013
Avatar Rutger
763
Origineel geplaatst door fluiten
Het gebeurd wel vaker dat de strips in een box een andere look hebben.

De bedoeling is om alle strips op te nemen, dus ook elke uitgave.
- Als deze een andere cover/ISBN hebben gewoon toevoegen en linken aan de box, zou ik denken.
- Bij een zelfde cover/ISBN kan je bij de oorspronkelijke strip vermelden "los te verkrijgen maar ook in box... (hier de link plaatsen)"

Iedereen akkoord hiermee? 8)


Lijkt me prima fluiten!

Om maar bij het onderwerp van boxen te blijven. Zouden we ook een afbeelding optie kunnen toevoegen bij uitgaven met verzamel boxen om je een beetje een idee te geven hoe het er uit ziet? Dat je meer een 3d idee van de uitgave krijgt. Lijkt me wel wat... Is zoiets makkelijk te doen?

Beetje dit idee....

http://www.pop-topia.com/wp-content/uploads/2013/03/sip-omnibus-slipcase.jpg
Geplaatst op 15/03/2013 Citeren
Avatar
Rutger
Geplaatst op 15/03/2013