De Familie Doorzon

Crew
Avatar Veter
7841
Ik probeer in de loop van de volgende dagen deze reeks wat bij te vullen.

http://veterpro.net/strips/img/Doorzon-pic.jpg
Geplaatst op 05/02/2007 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 05/02/2007
Beste Veter,

Ik sta te kijken van je werklust. Je bent trouwens niet de enige stripINFO'er die er hard aan trekt. Mijn complimenten voor al die harde werkers. Helaas, dat lukt mij allemaal niet zo.
Geplaatst op 05/02/2007 Citeren
Avatar
Hans Bekker
Geplaatst op 05/02/2007
Crew
Avatar fluiten
7767
Beste Hans, je aanwezigheid is voor ons al genot genoeg :D
En ik geniet nog steeds van je recensie's (moet dat ' daar nu wel of niet staan :))

En ons aller Veter is inderdaad een hele grote aanwinst.
Geplaatst op 05/02/2007 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 05/02/2007
Crew
Avatar Veter
7841
Help, help, wierook alarm!! ;)

Nee, even serieus...
Ik heb sterk de indruk dat de mensen achter deze site, en de vele medewerkers het serieus menen. En dan zet ik daar graag mijn schouders onder.
Dat is net een van de dingen die ik zo grandioos vind aan het www, die 'open data' geest. Enkele kundige mensen nemen een initiatief en houden het open om met inbreng met vele enthousiaste gebruikers er een gebruiksvriendelijke, indrukwekkende informatiebron van te maken.
Deze site, ZD, freedb, musicbrainz, wikipedia, sourceforge, en nog vele andere...
En Hans, zoals Fluiten reeds zei, je recensies zijn een waardevolle toevoeging. En dat lukt mij dan weer niet. :)
Geplaatst op 05/02/2007 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 05/02/2007
Crew
Avatar fluiten
7767
Origineel geplaatst door Veter

En Hans, zoals Fluiten reeds zei, je recensies zijn een waardevolle toevoeging. En dat lukt mij dan weer niet. :)


Ahah, dus zonder '
:))
Geplaatst op 05/02/2007 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 05/02/2007
Bedankt Veter. Wierook, lof, lauwertakken, hulde. Recensies zonder apastrof. Je bent nog waardevoller dan ik dacht. Je voorkomt dat ik op mijn eentje schoolmeester moet spelen.
Geplaatst op 05/02/2007 Citeren
Avatar
Hans Bekker
Geplaatst op 05/02/2007
Crew
Avatar fluiten
7767
Origineel geplaatst door Hans Bekker
Bedankt Veter. Wierook, lof, lauwertakken, hulde. Recensies zonder apastrof. Je bent nog waardevoller dan ik dacht. Je voorkomt dat ik op mijn eentje schoolmeester moet spelen.


Helaba, heb je gezien dat de post van Veter éénmaal is aangepast???? Misschien was er ook bij hem twijfel over die "apastrof" (tiens is dat niet apostrof :rolleyes:) en heeft hij het Groene Boekje ter hand genomen. :D
Geplaatst op 06/02/2007 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 06/02/2007
Ik heb even in het woordenboek gekeken wat een moderator is en ik lees het volgende: gespreksleider, geestelijk adviseur, godsdienstleraar op een middelbare school, voorzitter van een synode.

Fluiten is evenwel een supermoderator wat ik uitleg als: college- of raadsvoorzitter, psychiater, theoloog en forumleider.

Als simpele medewerker ken ik mijn plaats en wentel mij in het stof. Het is apostrof en niet apastrof.
Geplaatst op 06/02/2007 Citeren
Avatar
Hans Bekker
Geplaatst op 06/02/2007
Crew
Avatar fluiten
7767
:P :P :P :P :P :P
Geplaatst op 06/02/2007 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 06/02/2007
Crew
Avatar Veter
7841
Zo, ik hou het voor bekeken.
Op naar de volgende reeks... :)

Origineel geplaatst door fluiten
Helaba, heb je gezien dat de post van Veter éénmaal is aangepast???? Misschien was er ook bij hem twijfel over die "apastrof" (tiens is dat niet apostrof :rolleyes:) en heeft hij het Groene Boekje ter hand genomen. :D


Ik durf wel eens iets op te zoeken, maar mijn correctie betrof hier een manier van uitdrukken en geen spellingstwijfel. :P
Geplaatst op 13/02/2007 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 13/02/2007
Crew
Avatar fluiten
7767
Heh, ik tracht hier een klein beetje respect voor mezelf af te dwingen en daar zijn alle trukken goed voor. :P
Geplaatst op 13/02/2007 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 13/02/2007