Skizz

Crew
Avatar witam
5316
Ik ben momenteel bezig met een aantal 2000 ad boeken in te geven en ben beland bij Skizz.

Skizz door Rebellion (2000 ad) staat nog niet in onze database, maar Skizz van Soleil wel. Het heeft hetzelfde aantal pagina's en is dus volledig vergelijkbaar, doch het 2000ad boek behoort niet tot Alan Moore (benaming van de reeks op deze website).

Zet ik hem er toch bij als alternatieve uitgave of een nieuwe reeks?
Geplaatst op 18/12/2012 Citeren
Avatar
witam
Geplaatst op 18/12/2012
Crew
Avatar Veter
7842
Best een aparte reeks denk ik, maar het album toevoegen als alternatieve uitgave.
Eerst de nieuwe reeks aanmaken, dan naar het bestaande album, daar 'andere uitgave toevoegen' en tijdens het toevoegen de reeks wijzigen naar de pas toegevoegde reeks.
Geplaatst op 19/12/2012 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 19/12/2012
Crew
Avatar witam
5316
Origineel geplaatst door Veter
Best een aparte reeks denk ik, maar het album toevoegen als alternatieve uitgave.
Eerst de nieuwe reeks aanmaken, dan naar het bestaande album, daar 'andere uitgave toevoegen' en tijdens het toevoegen de reeks wijzigen naar de pas toegevoegde reeks.


Ik begrijp niet echt wat ik ga doen, maar ik zal het zo doen.. :)
Geplaatst op 19/12/2012 Citeren
Avatar
witam
Geplaatst op 19/12/2012
Crew
Avatar witam
5316
Niets met Skizz maar toch ook 2000 ad.

Slaine... uiterst verwarrend.

Ik heb de rebellion-serie aangevuld tot INT EN A7 maar er is nog een subreeks opgestart door rebellion, met name The Books of Invasions: Vol. 1 tem 4. Hoe zet ik die er bij.. als INT EN A8 tem A11 of moeten die aanvullen aan EN 6 (Sláine: The Horned God, Part 6) of....
Geplaatst op 19/12/2012 Citeren
Avatar
witam
Geplaatst op 19/12/2012
Crew
Avatar Veter
7842
Zeg maar uitermate rommelige reeks... :(
Staat ook al lang op mijn lijstje om eens op te kuisen.

In elk geval mag dat zeker een aparte reeks worden.

Ik zal proberen de Slaine hoofdreeks al wat op te kuisen.
Geplaatst op 19/12/2012 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 19/12/2012
Crew
Avatar witam
5316
Ok. Ik zal de aparte reeks voor deze aanmaken en ingeven.
Geplaatst op 19/12/2012 Citeren
Avatar
witam
Geplaatst op 19/12/2012
Crew
Avatar Veter
7842
Origineel geplaatst door witam
Origineel geplaatst door Veter
Best een aparte reeks denk ik, maar het album toevoegen als alternatieve uitgave.
Eerst de nieuwe reeks aanmaken, dan naar het bestaande album, daar 'andere uitgave toevoegen' en tijdens het toevoegen de reeks wijzigen naar de pas toegevoegde reeks.


Ik begrijp niet echt wat ik ga doen, maar ik zal het zo doen.. :)


Een album kan maar in 1 reeks staan, maar kan wel gekoppeld zijn aan een andere uitgave van dat album in een andere reeks.
Wat je hier gedaan hebt is het album automatisch koppelen (door het toe te voegen als 'andere uitgave'), en het tegelijkertijd het in een eigen reeks gezet. Alleen had ik ook moeten zeggen dat je dan ook nummering moet aanpassen dat het album heeft in die andere reeks? ;)
Geplaatst op 19/12/2012 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 19/12/2012
Crew
Avatar witam
5316
Ik ben ondertussen een schriftje aan het bijhouden van do's en don'ts.. :D

Deze was een harde noot, maar hij is gekraakt.. Bedankt voor de uitleg. Ik zie nu wat er gebeurd is. (en had inderdaad 1 moeten kiezen ipv 4)
Geplaatst op 19/12/2012 Citeren
Avatar
witam
Geplaatst op 19/12/2012