Humorboeken...

Ik heb zojuist de reeks Humorboeken aangemaakt en gevuld met 18 titels (info voornamelijk via ZilverenDolfijn verkregen). Dit betreft A4 uitgaven van verschillende auteurs en tekenaars, uitgegeven door Mondria.
Nu zijn er ook nog een groot aantal oblong A5 cartoonboekjes uitgegeven door Mondria. Op de A5 boekjes staat geen reeks vermeld, laat staan een volgorde/titellijst. Catawiki hanteerd voor deze albums de reekstitel: "Mondria cartoonreeks oblong". Willen jullie deze boekjes toegevoegd hebben, en zo ja onder welke reeksbenaming. Ik heb 34 boekje in bezit (wat nog niet alles is), dus het lijkt mij niet zinvol om voor elk boekje een aparte reeks aan te maken!?
Geplaatst op 21/12/2012 Citeren
Avatar
peeeet_nl
Geplaatst op 21/12/2012
Crew
Avatar Veter
7842
Dat is geen bestaande reeks, maar allemaal aparte one-shots. Waarvan er trouwens al een aantal op de site stonden, en die je dus dubbel aangemaakt had.
Zilveren Dolfijn had inderdaad de gewoonte losse albums allemaal bij elkaar te zetten, en er een eigen nummering aan te geven. Wij houden losse albums/one-shots als aparte albums in aparte reeksen.
Dus graag eerst nakijken of het album al niet in de database zit voor je een nieuwe toevoegt.
Geplaatst op 21/12/2012 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 21/12/2012