Niet toegevoegd?

Hallo

Heb tegelijk met het boek met afwijkende cover de hardcover versie 2011 geplaatst, deze is nog niet op de site verschenen.
Is daar een reden voor of is hij er doorheen geglipt.

Met vriendelijke groet;
Hobertje
Geplaatst op 22/01/2013 Citeren
Avatar
hobertje
Geplaatst op 22/01/2013
Crew
Avatar Veter
7839
Je had er daar 6 toegevoegd, ik dacht dat er wat misgelopen was, en heb dus waarschijnlijk niet gezien dat er toch nog een andere versie tussenzat en die samen met de overtollige verwijderd.

Trouwens graag opletten hoe je een strip toevoegt! Als je een andere versie wil toevoegen moet je bij de betreffende strip bij "Aanpassen" ---> "Andere uitgave toevoegen" kiezen. De albums worden dan automatisch gekoppeld en getoond als andere versies.
Als je "Album toevoegen aan deze reeks" kiest uit het menu bovenaan, maak je een nieuw album aan in die reeks en is er geen koppeling. Dan zorg je voor heel wat overwerk om dat toch te gaan koppelen (en het wordt trouwens niet altijd meteen opgemerkt en krijg je meerdere gelijkaardige nummers in de reeks).
Je lijkt die toevoegingen altijd fout te doen. Dus dank bij voorbaat om hier wat aandacht voor te hebben. :)
Geplaatst op 22/01/2013 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 22/01/2013
Hallo

Bedankt voor het antwoord, en de tip om het via het toevoegen via het aanpas menu te doen.
Had net een vraag gesteld over nog een strip toevoegen, namelijk een reis rond de wereld in 80 dagen, kan ik dat dan op de zelfde wijze doen?

Met vriendelijke groet;
Hobertje
Geplaatst op 22/01/2013 Citeren
Avatar
hobertje
Geplaatst op 22/01/2013
Crew
Avatar Veter
7839
Zie mijn antwoord aldaar: Niet toegevoegd
Geplaatst op 22/01/2013 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 22/01/2013