Af of niet?

Crew
Avatar fluiten
7764
Vaak zit ik met een dilemma bij de aanschaf van een reeks. Is deze nu al dan niet af en zo ja is die dan ook volledig in het Nederlands verschenen.

Wel, onze vrienden van ssz bieden daar een oplossing voor:
http://www.stripspeciaalzaak.be/Compleet.php

Helden zijn het. ;)

Nu nog de afgeronde reeksen erbij en we zijn de hemel te rijk!
Geplaatst op 25/06/2013 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 25/06/2013
het valt op dat er daar in de eerste paar 100 niet veel volledige tussen staan... Of gaat dit alleen over lopende reeksen!
Geplaatst op 25/06/2013 Citeren
Avatar
Royale de luxe
Geplaatst op 25/06/2013
Crew
Avatar fluiten
7764
Origineel geplaatst door Royale de luxe
het valt op dat er daar in de eerste paar 100 niet veel volledige tussen staan... Of gaat dit alleen over lopende reeksen!


Lopende denk ik.
Geplaatst op 25/06/2013 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 25/06/2013
Crew
Avatar Veter
7844
Ik denk het niet hoor. Ik zie daar alleen al bij de A onmiddellijk een aantal afgelopen reeksen staan, die in het Nederlands niet allemaal vertaald zijn.
Aberzen, Asceltis, Amiante, Aurora & Ulysses, Apocalypsemania, ...
Geplaatst op 25/06/2013 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 25/06/2013
Crew
Avatar beus
1554
ze zijn der ook nog nie zo lang mee bezig en breiden deze rubriek wel regelmatig uit
Geplaatst op 25/06/2013 Citeren
Avatar
beus
Geplaatst op 25/06/2013
Crew
Avatar witam
5316
Dit is wat ze doen: "Op deze pagina houden we bij in hoeveel delen lopende reeksen normaal gezien zullen verschijnen en hoeveel ervan al zijn verschenen. Tegelijk geven we van in vertaling onderbroken reeksen weer welke delen (nog) niet zijn vertaald. Al deze info is onder voorbehoud en wordt elke updatedag aangevuld en bijgewerkt."

Dus lopende reeksen, hoeveel verschenen en onderbroken of niet. Natuurlijk hoe meer lopende reeksen toegevoegd worden, hoe meer er vroeg of laat volledig zullen zijn en niet meer lopend.. denk ik.
Geplaatst op 25/06/2013 Citeren
Avatar
witam
Geplaatst op 25/06/2013