Nieuws van RW uitgeverij

Avatar Gently
634
Nooit prettig. Maar ja... met de web mogelijkheden is het toch minder erg dan het was.
Geplaatst op 02/07/2014 Citeren
Avatar
Gently
Geplaatst op 02/07/2014
Avatar Gently
634
Goed nieuws over de beurs editie van Detective Comics!!
Geplaatst op 07/07/2014 Citeren
Avatar
Gently
Geplaatst op 07/07/2014
Crew
Avatar witam
5316
Ohhh.. goed nieuws. (y) (y) (y)
Geplaatst op 07/07/2014 Citeren
Avatar
witam
Geplaatst op 07/07/2014
Crew
Avatar T.I.A
3656
Origineel geplaatst door Gently
Goed nieuws over de beurs editie van Detective Comics!!


Vond het jammer, de periode dat ik zag op stripweb dat je bij een volgende bestelling (5st) deze editie kreeg... had ik al alles gekocht van RW ;( X(

Daar ik nu enkel nog de vertigo vertalingen koop (wegens budget en teveel in aanbod) zal ik er geen kans meer op maken.

Wetende dat ik 3/4 van het RW aanbod in bezit heb, is dit wel een teleurstelling. Ik ga heus geen extra albums meer aanschaffen om hem alsnog te hebben, ze kunnen weten wat ik daar al allemaal heb besteld van RW meer dan 5 stuks en zouden ze eigenlijk naar mijn bescheiden mening hun trouwe klanten gerust een exemplaar kunnen toesteken in hun volgende bestelling. ;)
Geplaatst op 07/07/2014 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 07/07/2014
Crew
Avatar witam
5316
Huh.. ik dacht dat je hem gewoon zo kon kopen.. dus niet 5 albums extra. Damn.. ik kom ook niet meer aan 5.
Geplaatst op 07/07/2014 Citeren
Avatar
witam
Geplaatst op 07/07/2014
Avatar Gently
634
Origineel geplaatst door T.I.A
Wetende dat ik 3/4 van het RW aanbod in bezit heb, is dit wel een teleurstelling. Ik ga heus geen extra albums meer aanschaffen om hem alsnog te hebben, ze kunnen weten wat ik daar al allemaal heb besteld van RW meer dan 5 stuks en zouden ze eigenlijk naar mijn bescheiden mening hun trouwe klanten gerust een exemplaar kunnen toesteken in hun volgende bestelling. ;)


Huh?

heb je het artikel wel goed gelezen? Ik refereerde enkel aan de aanbieding van Stripweb omdat we er toen achter kwam dat de voorraad misplaatst was. Zoals ik schreef op de site:

De technische details zal ik achterwege laten, maar het resultaat is dat we Detective Comics op normale wijze kunnen distribueren. In één van de komende zendingen – ik weet nog niet welke, zal de beurseditie beschikbaar zijn voor de winkels! En als je geluk hebt zit er in jouw versie al een handtekening van Romano!


Daarnaast heb je de aktie van Stripweb ook verkeerd in je hoofd zitten. Destijds was het dat je bij aanschaf van 'één of meer artikelen van RW kans maakt op één van de 5 exemplaren van Detective Comics'

Onder de aankopers zouden deze verloot worden door Stripweb. In overleg is later aan de winnaars ander materiaal van RW aangeboden.

Huh.. ik dacht dat je hem gewoon zo kon kopen..


Ja dus.
Geplaatst op 07/07/2014 Citeren
Avatar
Gently
Geplaatst op 07/07/2014
Crew
Avatar witam
5316
Origineel geplaatst door Gently

Huh.. ik dacht dat je hem gewoon zo kon kopen..


Ja dus.


Yes!
Geplaatst op 08/07/2014 Citeren
Avatar
witam
Geplaatst op 08/07/2014
Crew
Avatar T.I.A
3656
Daarnaast heb je de aktie van Stripweb ook verkeerd in je hoofd zitten. Destijds was het dat je bij aanschaf van 'één of meer artikelen van RW kans maakt op één van de 5 exemplaren van Detective Comics'


Dat was al een tijdje geleden ja, ik weet niet meer precies hoe het in elkaar zat maar idd ik zal het anders geïnterpreteerd hebben en zodus er niet meer achter gekeken hebben. :rolleyes:
Geplaatst op 08/07/2014 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 08/07/2014
Avatar Gently
634
Nieuwe releases kunnen inmiddels in de winkels liggen - check eerst even met je winkel, want het was volgens mij krap dat om iedereen te leveren voor de distri's.

100 Bullets 14
Transmetropolitan 8
Batman (New52) 1 Hof der uilen
Batman Jekyll & Hyde

Houd tevens onze site goed in de gaten, ik ga binnenkort een wedstrijd starten waarmee je een uitgave van ons kan winnen.
Geplaatst op 11/07/2014 Citeren
Avatar
Gently
Geplaatst op 11/07/2014
Crew
Avatar T.I.A
3656
Gisteren reeds gekocht:

100 Bullets 13, 14
Transmetropolitan 8

;)
Geplaatst op 15/07/2014 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 15/07/2014
Crew
Avatar Fumetti
3673
Is transmetropolitan de moeite? Heb er wel zin in, maar ja er is zoveel hé. En nu al deel 8, tis nu of nooit natuurlijk :)
Geplaatst op 16/07/2014 Citeren
Avatar
Fumetti
Geplaatst op 16/07/2014
Crew
Avatar witam
5316
Tussen transmetropolitan en 100 bullets verkies ik de eerste. Zitten allebei goed in elkaar en leveren beiden behoorlijk wat spanning. Maar bij de tweede is het meer actie tussen twee partijen, terwijl transmetropolitan ook een psychologisch spel is en blijft en dit op zeer hoog niveau. Het psychologische spel van 100 bullets lijkt ondertussen eerder uitgespeeld en is het meer hard tegen hard.

Dus wat wil je.. dat is eigenlijk de kernvraag. Ze zijn allebei ruw, grauw maar de ene is meer harde actie en de andere meer psychologie in de zin van de strijd tussen het woord en het zwaard.
Geplaatst op 16/07/2014 Citeren
Avatar
witam
Geplaatst op 16/07/2014
Crew
Avatar Fumetti
3673
ewel das nu eens een nuttige beschouwing, Witam!
je hebt me overtuigd, het psychologische trekt me altijd aan :)
maar dat wist je wsl al
Geplaatst op 16/07/2014 Citeren
Avatar
Fumetti
Geplaatst op 16/07/2014
Crew
Avatar Fumetti
3673
dedju nu nog wachten tot ik weer ergens geraak waar ze trans hebben... en eens beslist kriebelt het hé! Maak daar maar eens een psychologisch profiel van :)
Geplaatst op 16/07/2014 Citeren
Avatar
Fumetti
Geplaatst op 16/07/2014
Crew
Avatar witam
5316
Hopelijk vind je het vlug.. ik zelf breng maar zelden de moed op om te beginnen aan een reeks als er al meer dan 10 afleveringen zijn. Dus transmetropolitan zou al een nipte zijn, nochtans zeer de moeite. Dat is een reeks die ik nog wel een paar keer zal lezen.

Ik ben zwaar gebuisd voor psychologie, maar zolang het tot een kriebelende obsessie beperkt blijft, zal het wel meevallen.. hehe. ;)
Geplaatst op 16/07/2014 Citeren
Avatar
witam
Geplaatst op 16/07/2014
Avatar Gently
634
Ben benieuwd wat je ervan gaat vinden ;) Na het tiende deel zal nog een bundeling verschijnen met de one shots.
Geplaatst op 18/07/2014 Citeren
Avatar
Gently
Geplaatst op 18/07/2014
Avatar Gently
634
pfff... zetten ze me op deze warme dag nog ffkens aan het werk...

Het vierde kwartaal mensen!

we gaan The Long Halloween uitgeven. Onder de titel De Lange Halloween, in Deluxe format zoals Justice. Jawel, dat worden weer gebroken polsen dus zorg maar dat je braaf aan tafel dit meesterwerk leest. Ge zijt gewaarschuwd, dus verzekeringsclaims reageren we niet op... :P

Even wat andere pareltjes: Neverwhere en Books of Magic van Neil Gaiman. Sandman 2 moet klaar zijn. Batman: Black Mirror (Zwarte spiegel). Of wat te denken van Superman For All Seasons die weer op de lijsten staat? En ach, Batman Jaar Twee of Superman Last god of Krypton zijn ook niet verkeerd dunkt me.

New52 materiaal: Superman 2, Action Comics 2, Batman 2, Batman & Robin 2, Batman Inc 2 en Batman The Dark Knight 2.

We ronden Transmetropolitan af mét een elfde deel waar de oneshots in komen. Uiteraard gaan we verder met 100 Bullets en het tweede deel van Brother Lono hebben we ook in de planning.

Vergeet ik nog wat? Jazeker. Wat te denken van Ronin van Frank Miller???

En om de lachspieren in deze zware tijden wat oefening te geven gooien we nog een tweede MAD op de markt.

Met al dit goede nieuws echter een belangrijke mits en maar... we weten niet of we het gaan redden om dit allemaal dit jaar nog uit te brengen. We doen ons best uiteraard maar met bijna nog 60 geplande boeken te gaan zal het krap worden. Ik zal daar heel eerlijk in zijn, ik denk niet dat we het allemaal gaan redden. Ik hoop, denk ik met jullie, het beste, maar ja... ik houd jullie op de hoogte!
Geplaatst op 18/07/2014 Citeren
Avatar
Gently
Geplaatst op 18/07/2014
Crew
Avatar witam
5316
Ohhhhh.. veel leuks.. hopelijk lukt 2/3 of zo toch nog dit jaar.. *evil laugh*
Geplaatst op 18/07/2014 Citeren
Avatar
witam
Geplaatst op 18/07/2014
Avatar Gently
634
Origineel geplaatst door witam
Ohhhhh.. veel leuks.. hopelijk lukt 2/3 of zo toch nog dit jaar.. *evil laugh*


Omdat de info weer eens 'gelekt' was (ofwel, dankzij vakanties had men mij vergeten te informeren dat vandaag de deadline voor de distri's was... grmbl....) heb ik dit als een achterlijke moeten verwerken.... alleen dát is al een beste taak...
Geplaatst op 18/07/2014 Citeren
Avatar
Gently
Geplaatst op 18/07/2014
Crew
Avatar Fumetti
3673

Ik hoop, denk ik met jullie, het beste


Het klinkt alleszins niet als het slechtste :)
Geplaatst op 18/07/2014 Citeren
Avatar
Fumetti
Geplaatst op 18/07/2014
Crew
Avatar witam
5316
Origineel geplaatst door Gently
Origineel geplaatst door witam
Ohhhhh.. veel leuks.. hopelijk lukt 2/3 of zo toch nog dit jaar.. *evil laugh*


Omdat de info weer eens 'gelekt' was (ofwel, dankzij vakanties had men mij vergeten te informeren dat vandaag de deadline voor de distri's was... grmbl....) heb ik dit als een achterlijke moeten verwerken.... alleen dát is al een beste taak...


Hopelijk begint het allemaal wat vlotter te lopen in het vervolg. Altijd achter feiten aan lopen is no fun.
Geplaatst op 19/07/2014 Citeren
Avatar
witam
Geplaatst op 19/07/2014
Avatar Gently
634
Nee, dat is vrij vervelend. En om daarna ook nog even te horen te krijgen dat we eigenlijk niet de originele covers op de site mogen plaatsen... hoppa... 34 nep covers gemaakt
Geplaatst op 19/07/2014 Citeren
Avatar
Gently
Geplaatst op 19/07/2014
Crew
Avatar witam
5316
Origineel geplaatst door Gently
Nee, dat is vrij vervelend. En om daarna ook nog even te horen te krijgen dat we eigenlijk niet de originele covers op de site mogen plaatsen... hoppa... 34 nep covers gemaakt


Allez nu... echt? (als uitdrukking van verbazing en niet twijfel).
Is daar enige logica bij betrokken?
Geplaatst op 19/07/2014 Citeren
Avatar
witam
Geplaatst op 19/07/2014
Avatar Gently
634
voor wat ik begrepen heb is dit puur afhankelijk van afspraken met distri's. DC heeft met hun bepaalde prijzen afgesproken en wanneer een DC gelieerde onderneming schijnbaar de producten anders aanbied dan is er wat uit te leggen.
Geplaatst op 20/07/2014 Citeren
Avatar
Gently
Geplaatst op 20/07/2014
Crew
Avatar witam
5316
Origineel geplaatst door Gently
voor wat ik begrepen heb is dit puur afhankelijk van afspraken met distri's. DC heeft met hun bepaalde prijzen afgesproken en wanneer een DC gelieerde onderneming schijnbaar de producten anders aanbied dan is er wat uit te leggen.


Wow.. ook al is het in een andere taal dus. Ik snap het ergens wel, maar toch.
Enfin.. dan maar valse covers. Jammer van het vele werk, toch ergens.
Geplaatst op 20/07/2014 Citeren
Avatar
witam
Geplaatst op 20/07/2014
Avatar Gently
634
Op zeker moment heb ik een rijke bron gevonden van oude sollicitations waardoor ik veel covers zonder teksten vond. Dan is het relatief eenvoudig om nep covers te maken. Er zijn er een paar die - wanneer je ze heel close gaat bekijken - niet zo geslaagd zijn. Maar ik denk dat meesten heel realistisch overkomen. En dat vind ik best leuk want ik heb zo mijn photoshop kennis wéér wat uitgebreid. Wat voorbeeldjes:

Dark Knight 2
Preacher 2
Damian
Batman & Robin
Geplaatst op 20/07/2014 Citeren
Avatar
Gently
Geplaatst op 20/07/2014
Crew
Avatar witam
5316
Nou, ik vind ze best goed gelukt. Leuke tekeningen en passende tekst er bij. Niet altijd evident, maar hier toch maar mooi in evenwicht.
Geplaatst op 20/07/2014 Citeren
Avatar
witam
Geplaatst op 20/07/2014
Avatar Gently
634
Google is je vriend zoals we dat op werk wel eens zeggen. :) Veel materiaal heb ik online weten weg te halen zodat ik zelf logos op lege covers kon plaatsen. Formaat bepalen soms wat lastiger, maar zodra je het doorhebt, dan ben je zo klaar.
Geplaatst op 20/07/2014 Citeren
Avatar
Gently
Geplaatst op 20/07/2014
Avatar Gently
634
RW start wedstrijden ter ere van Batman's verjaardag!
Geplaatst op 23/07/2014 Citeren
Avatar
Gently
Geplaatst op 23/07/2014
Avatar Gently
634
Met nog 5 dagen te gaan heb ik een wedstrijd toevoegd.

Nu TWEE exemplaren te winnen uit de reeks Transmetropoitan.

en hoe simpel kon ik de vraag maken... :)
Geplaatst op 28/07/2014 Citeren
Avatar
Gently
Geplaatst op 28/07/2014
Avatar Gently
634
De volgende stapel is klaargezet voor verzending. Wanneer precies weet ik nog niet, maar kan je alvast gaan watertanden:

100 Bullets 15
Batman Arkham Asylum
Batman Under the Red Hood 1
BW: Ozymandias
Superman 1 (New 52)
Geplaatst op 29/07/2014 Citeren
Avatar
Gently
Geplaatst op 29/07/2014
Crew
Avatar witam
5316
Ik loop al achter... dringend een inhaalbeweging nodig!
Geplaatst op 29/07/2014 Citeren
Avatar
witam
Geplaatst op 29/07/2014
Avatar Gently
634
Origineel geplaatst door witam
Ik loop al achter... dringend een inhaalbeweging nodig!


of je waagt een kans in één van wedstrijden :)
Geplaatst op 29/07/2014 Citeren
Avatar
Gently
Geplaatst op 29/07/2014
Crew
Avatar witam
5316
Origineel geplaatst door Gently
Origineel geplaatst door witam
Ik loop al achter... dringend een inhaalbeweging nodig!


of je waagt een kans in één van wedstrijden :)


Damn.. ik wist dat ik iets aan het vergeten was!
Geplaatst op 29/07/2014 Citeren
Avatar
witam
Geplaatst op 29/07/2014
Avatar Gently
634
Origineel geplaatst door witam
Origineel geplaatst door Gently
Origineel geplaatst door witam
Ik loop al achter... dringend een inhaalbeweging nodig!


of je waagt een kans in één van wedstrijden :)


Damn.. ik wist dat ik iets aan het vergeten was!


Er lopen er nu twee. Komen er meer aan!
Geplaatst op 29/07/2014 Citeren
Avatar
Gently
Geplaatst op 29/07/2014
Avatar Gently
634
Origineel geplaatst door Gently
De volgende stapel is klaargezet voor verzending. Wanneer precies weet ik nog niet, maar kan je alvast gaan watertanden:

100 Bullets 15
Batman Arkham Asylum
Batman Under the Red Hood 1
BW: Ozymandias
Superman 1 (New 52)


Slecht gecommuniceerd, snel verwerkt - het ligt al hier en daar in de winkels.
Geplaatst op 30/07/2014 Citeren
Avatar
Gently
Geplaatst op 30/07/2014
Avatar Gently
634
Derde wedstrijd, de eerste is afgelopen. Nu een exemplaar van Hoe is het afgelopen met de Duistere Ridder te winnen.
Geplaatst op 04/08/2014 Citeren
Avatar
Gently
Geplaatst op 04/08/2014
Avatar Gently
634
RW gaat Multiversity vertalen

Om voor te zijn dat men dit in het engels aanschaft, 'lekken' wij dit nieuwtje alvast!
Geplaatst op 20/08/2014 Citeren
Avatar
Gently
Geplaatst op 20/08/2014
Crew
Avatar witam
5316
Origineel geplaatst door Gently
RW gaat Multiversity vertalen

Om voor te zijn dat men dit in het engels aanschaft, 'lekken' wij dit nieuwtje alvast!


Is dat leesbaar zonder alle 52 alternatieve aardes en hun inwoners te kennen?
Geplaatst op 20/08/2014 Citeren
Avatar
witam
Geplaatst op 20/08/2014
Avatar Gently
634
Voor wat ik er van weet - ik heb nog geen letter gezien - is dit geen punt. Er zal een 'multiverse map' bijgevoegd worden, dus ik neem aan dat het verder een typisch Morisson verhaal zal zijn, dus iets wat je sowieso drie keer of meer moet lezen om te snappen ;)
Geplaatst op 20/08/2014 Citeren
Avatar
Gently
Geplaatst op 20/08/2014
Crew
Avatar witam
5316
Origineel geplaatst door Gently
Voor wat ik er van weet - ik heb nog geen letter gezien - is dit geen punt. Er zal een 'multiverse map' bijgevoegd worden, dus ik neem aan dat het verder een typisch Morisson verhaal zal zijn, dus iets wat je sowieso drie keer of meer moet lezen om te snappen ;)


hehe.. perfect! :D
Geplaatst op 21/08/2014 Citeren
Avatar
witam
Geplaatst op 21/08/2014
Crew
Avatar Surya
13261
Was de multiverse niet afgeschaft in 1985? Of loop ik achter?
Geplaatst op 21/08/2014 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 21/08/2014
Avatar Gently
634
Origineel geplaatst door Surya
Was de multiverse niet afgeschaft in 1985? Of loop ik achter?


Best wel ;)

In het kort. Waid heeft in de reeks The Kingdom het idee van Hypertime (Morissons concept) geintroduceerd. Hieruit vloeide het bestaan van het Multiverse weer terug in DC Universe.

Door afwezigheid van beiden bij DC is dat enige tijd in limbo geraakt. De reeks 52 bracht dit echter terug. Vanaf 2009 lag het Multiversity concept klaar (in Grants hoofd in ieder geval ;) ) maar Flashpoint zorgde onder andere voor vertraging.

Heeft dit met New 52 van doen? Volgens zeggen niet. Ik waag dit te betwijfelen.
Geplaatst op 21/08/2014 Citeren
Avatar
Gently
Geplaatst op 21/08/2014
Crew
Avatar Surya
13261
Dat gaat mij allemaal ver te boven. Ik beperk me voorlopig tot reeksen die zich in 1 universum afspelen :)
Geplaatst op 21/08/2014 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 21/08/2014
Avatar Gently
634
Origineel geplaatst door Surya
Dat gaat mij allemaal ver te boven. Ik beperk me voorlopig tot reeksen die zich in 1 universum afspelen :)


sja.. dat kan ;) ik denk zelf echter dat dit wel een weer eens zo'n typisch Morisson pareltje kan worden zoals Seven Soldiers. Vooral omdat hij weer carte blanche lijkt hebben gekregen. En wanneer hij jaren er aan heeft kunnen werken... wat kan je dan minder dan uitstekend verwachten?

sorry, even de fanboy in mij :D
Geplaatst op 21/08/2014 Citeren
Avatar
Gently
Geplaatst op 21/08/2014
Avatar Gently
634
Ethan van Sciver zal zijn neus ook vertonen op FACTS.
Geplaatst op 26/08/2014 Citeren
Avatar
Gently
Geplaatst op 26/08/2014
Avatar Gently
634
Gruwelijk verlaat door pech heeft de chauffeur eind vorige week alsnog de Distri's bevoorraad.. Heeft je SSZ nog niks, dan zal het deze week afgeleverd worden.
Geplaatst op 08/09/2014 Citeren
Avatar
Gently
Geplaatst op 08/09/2014
Avatar Gently
634
Morgen ben ik niet in Amsterdam helaas maar gelukkig kunnen regelen dat er een behoorlijke voorraad Batman (en gerelateerd) materiaal van RW op de Batman Fanclub dag ligt voor redelijke kortingen. Tevens wordt een exemplaar van Justice verloot.

Niet ons complete Bat assortiment, dat heb ik niet meer kunnen regelen - had anders ook de drager dezes de rug kunnen breken... :P

Evenement van de Batman Fanclub bij de winkel van Henk - comics.nl
Geplaatst op 12/09/2014 Citeren
Avatar
Gently
Geplaatst op 12/09/2014
Avatar Gently
634
We hadden het al bij de releases voor het laatste kwartaal van dit jaar gemeld, maar we móéten materiaal naar 2015 schuiven. Helaas. We balen hier gruwelijk van, maar simpel gezegd hebben we in ons 'jeugdig enthousiasme' meer voor dit jaar afgebeten dan we aankunnen. Deels technische redenen, deels door verschuivingen bij de releases van onze grote broer in Italie.


Bijzonder spijtig ben ik dan ook dat we dit jaar het toch niet gaan redden om Preacher uit te geven. LET WEL, net als alle andere releases is dit uitstel, géén afstel. Komende maanden zullen de koppen bij elkaar gestoken worden voor het schema van volgend jaar en zal ik zsm vermelden wanneer jullie de langverwachte delen alsnog gaan zien.

voor de complete lijst
Geplaatst op 25/09/2014 Citeren
Avatar
Gently
Geplaatst op 25/09/2014
Crew
Avatar witam
5316
Preacher
Books of Magic
Hellboy
Batman/Judge Dredd

Die vind ik toch het ergste.. maar ik heb geduld (voor één keer ;-) )
Geplaatst op 25/09/2014 Citeren
Avatar
witam
Geplaatst op 25/09/2014
Avatar Gently
634
We hebben een beperkt aantal aan speelkaarten kunnen meenemen voor Breda - de drukpersen gingen domweg niet snel genoeg - en zullen deze bij een aantal aankopen weggeven. Hoeveel precies, bespreken we morgen bij de stand verder... voor ons is het nu naar bed...

kijk op onze facebook pagina voor wat pics
Geplaatst op 10/10/2014 Citeren
Avatar
Gently
Geplaatst op 10/10/2014
Crew
Avatar witam
5316
Ze zien er goed uit.. oohh, hopelijk vlug ook ergens in België.. hehe
Geplaatst op 10/10/2014 Citeren
Avatar
witam
Geplaatst op 10/10/2014
Avatar Gently
634
morgen weet ik of ze ook bij FACTS aanwezig zijn (kan niet slapen....)
Geplaatst op 11/10/2014 Citeren
Avatar
Gently
Geplaatst op 11/10/2014
Crew
Avatar witam
5316
Origineel geplaatst door Gently
morgen weet ik of ze ook bij FACTS aanwezig zijn (kan niet slapen....)


Ik duim!!

(hopelijk toch een beetje geslapen ondertussen..)
Geplaatst op 11/10/2014 Citeren
Avatar
witam
Geplaatst op 11/10/2014
Avatar Gently
634
Beetje, maar niet bijster veel ;)
Geplaatst op 11/10/2014 Citeren
Avatar
Gently
Geplaatst op 11/10/2014
Avatar Gently
634
Spijtig, maar FACTS zal geen speelkaarten zien. Dit jaar althans. De materialen voor FACTS zijn al verzonden en de speelkaarten die er waren zijn allemaal gisteren last minute met Andrea in het vliegtuig meegenomen.

De respons is dusdanig dat ik alles in werking zal zetten om voor 2015 iedere beurs speelkaarten beschikbaar te hebben. Gezien de beperkte hoeveelheid hadden we ingesteld dat 1 pak bij 3 hardcovers of meer weggeven zou worden. Geen punt, sommigen gingen voor een derde, anderen hadden al véél meer dan 3 in handen. In no time waren we er dan ook doorheen.

pfff we verkochten vlot en veel. Definitief uitverkocht is nu Lee Bermejo's Joker. Heb je hem nog niet en zou je hem willen, dan wordt het speuren in de ssz'en. De tafel ligt nog vol (sowieso te klein, dus volgend jaar staan we ergens anders) maar verscheidene zijn niet meer op de beurs beschikbaar.

Alle Lange Halloween zijn licht beschadigd geraakt, dus die verkopen we voor halve prijs. Dramatisch maar waar... Genoeg andere nieuwe zoals Batman Jaar Twee, Dark Knight Golden Dawn, DK2, Batman Zwarte Spiegel, Harlequin 2, Under the Red Hood 2, Wonder Woman 2, Saga 1, The Wake 1, Superman Laatste Familie van Krypton, Sandman 2 en... uhm.. nee,, dat was het.

Bij opening twijfelde ik dan ook of de tafel het zou houden....
Geplaatst op 11/10/2014 Citeren
Avatar
Gently
Geplaatst op 11/10/2014
Avatar Gently
634
Voor degenen die vandaag komen, op alles minstens 10% korting.

Bij aankoop van Transmetropolitan en 100 Bullets, de tweede halve prijs.
Geplaatst op 12/10/2014 Citeren
Avatar
Gently
Geplaatst op 12/10/2014
Avatar Gently
634
Altijd... kom je terug van vakantie dan is er iets fout...

Nu dus ook weer. De lijst die Van Ditmar heeft gepubliceerd zit vol met fouten en die mogen jullie voorlopig volledig negeren. Deze week zal ik uitpluizen wat wél klopt.

In ieder geval kan ik aankondigen dat we inderdaad Vampire Diaries gaan vertalen. In welke vorm? Nog onduidelijk.
Geplaatst op 26/10/2014 Citeren
Avatar
Gently
Geplaatst op 26/10/2014
Avatar Gently
634
Vampire Diaries wordt een bundeling van 144 pagina's of meer. Wat uniek is daar DC dit (nog) niet heeft gedaan, noch in trade noch in hardcover.

Wat voor ons nog even een vraag is wat het wordt - ik houd u op de hoogte
Geplaatst op 27/10/2014 Citeren
Avatar
Gently
Geplaatst op 27/10/2014
Crew
Avatar witam
5316
Interessant.. ben benieuwd!
Geplaatst op 27/10/2014 Citeren
Avatar
witam
Geplaatst op 27/10/2014
Avatar Gently
634
Ik weet wat meer ;)

Je zou kunnen zeggen dat dit Transmetropolitan gaat vervangen, maar daarvoor is gewoon te weinig materiaal. Met drie trades zijn we al door het originele materiaal heen. Ik denk dat het aankondigen van een tweede deel iets te voortvarend was.

In ieder geval, VD bundelt in TPB formaat zoals jullie van ons kennen. 144 pagina's voor 14.95€.

En omdat DC dit lekker verwarrend uitbrengt kan ik daar ook nog geen zinnig woord over zeggen :D

Oorsponkelijk had je namelijk de webcomic (inmiddels 38) en die worden nu per drie delen in één standaard comics gezet. DC is nu bij nummer 6 of 7 aanbeland. In éen trade gaan dus 6 comics ofwel 18 webcomics. Tel maar uit hoe snel we dan door het bronmateriaal heen zijn ;)
Geplaatst op 27/10/2014 Citeren
Avatar
Gently
Geplaatst op 27/10/2014
Crew
Avatar witam
5316
In ieder geval de Engelse preview zag er leuk uit... eentje voor op de kooplijst.
Geplaatst op 27/10/2014 Citeren
Avatar
witam
Geplaatst op 27/10/2014
Avatar Gently
634
De lijst voor het eerste kwartaal van 2015

Januari:
Batman The Cult Deluxe 18x27,6, hardcover, 208 pag., € 23,95 ISBN 9788868736224
100 Bullets 18 16,5x25,2, softcover, 96 pag., € 13,95 ISBN 9788868736231
New 52 Justice League 3 16,8x25,6, hardcover, 192 pag., € 19,95 ISBN 9788868736248
New 52 Green Lantern 3 16,8x25,6, hardcover, 256 pag., € 24,95 ISBN 9788868736255

Februari:
Multiversity 1 16,8x25,6, softcover, 48 pag., € 5,95 ISBN 9788868736262
Vampire Diaries 1 16,8x25,6, softcover, 144 pag., € 14,95 ISBN 9788868736279
New 52 Justice League America 1 16,8x25,6, hardcover, 224 pag., € 21,95 ISBN 9788866918042
New 52 Wonder Woman 3 16,8x25,6, hardcover, 176 pag., € 19,95 ISBN 9788868736286
Sandman Deluxe 3 18x27,6, hardcover, 176 pag., € 21,95 ISBN 9788868736293

Maart:
Multiversity 2 16,8x25,6, softcover, 48 pag., € 5,95 ISBN9788868736309
100 Bullets 19 16,5x25,2, softcover, 96 pag., € 13,95 ISBN 9788868736316
Absolute Batman Haunted Knight - onder voorbehoud
Geplaatst op 03/11/2014 Citeren
Avatar
Gently
Geplaatst op 03/11/2014
Crew
Avatar witam
5316
Slecht voor de portemonnee.. zoveel is zeker. :-)

Leuke lijst dat wel..
Geplaatst op 03/11/2014 Citeren
Avatar
witam
Geplaatst op 03/11/2014