Filmtopic

Avatar spock
3030
Gekocht :

de twee Charlies Angels films, voor mij fun collectie, :P ;)

en

TRUE BLOOD seizoen 2 !!! (joepie!!) 8)

http://1.bp.blogspot.com/_RTL-YDddffM/TH6S2t9K4rI/AAAAAAAAKSo/yAL9njhZZZQ/s1600/True-Blood-Rolling-Stone-Magazine-Cover.jpg
Geplaatst op 16/09/2010 Citeren
Avatar
spock
Geplaatst op 16/09/2010
gisteren eerste aflevering gezien van Dollhouse... Niet slecht, maar meer intrige was leuk geweest. Wel een goede cast.
Geplaatst op 16/09/2010 Citeren
Avatar
Royale de luxe
Geplaatst op 16/09/2010
Crew
Avatar Surya
13271
The adventures of Ichabot & Mr. Toad: dubbelfilm uit de oorlogsjaren. Vrij zwak als je vergelijkt met de gemiddelde Disney film van voor en na de oorlog...
Geplaatst op 16/09/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 16/09/2010
Crew
Avatar woelfie
4122
Origineel geplaatst door Surya
The adventures of Ichabot & Mr. Toad: dubbelfilm uit de oorlogsjaren. Vrij zwak als je vergelijkt met de gemiddelde Disney film van voor en na de oorlog...

Er zijn nog wel meer van die Disney "Classics" die ik bezwaarlijk als klassieker zou gaan bestempelen.
Die term is gewoon hun aanduiding van de standaard Disney animated feature (hoewel er ook een aantal semi-tekenfilms bijzitten).
Vooral de recentere prenten zijn waardelook in vergelijking met bijvoorbeeld wat Pixar brengt onder het Disney label, maar dat zijn dan weer geen Classics.:(
Geplaatst op 16/09/2010 Citeren
Avatar
woelfie
Geplaatst op 16/09/2010
Crew
Avatar Surya
13271
Inderdaad. Disney doet graag alsof alles dat zij doen van uitzonderlijk niveau is, ook al is dat zeer vaak niet zo. Dat geldt voor hun animatie films, maar ook (zeker) voor hun gewone films, TV series en zelfs pretparken. Zo slagen ze er voorlopig niet in ook maar 1 rollercoaster te bouwen waar ik op zou willen gaan.
Geplaatst op 16/09/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 16/09/2010
Avatar spock
3030
geen Disney, en binnekort bij u in de buurt : Machete.
Ik kende natuurlijk de trailer van op de dvd van Planet Terror, en had ergens gelezen dat Rodriguez er een film van wou maken, maar ik dacht dat het er niet van ging komen.

En ik had er nog niks (maar dan ook niks !) over gehoord, dus dit is een totale verassing voor mij.

http://www.imdb.com/title/tt0985694

Eens de dvd uit is, komt-ie direct in mijn fun collectie. :D

http://photogallery.filmofilia.com/data/media/66/machete_poster_01.jpg

http://api.ning.com/files/5aXfLgNj5MPDmSItDIFzMCLK9wz0SsGwaaJLehMPfAL-sU32eTHK-nZ*NhLRZBn6EPnJvdwth*50ydl2*tMC-c6X9TthRkEk/machete_poster_06.jpg

http://www.moviepulp.be/wp-content/uploads/2010/07/machete-3.jpg

het moet niet altijd Disney zijn. of High brow.

Ik weet dat veel mensen hier niks aan vinden, maar ik hou van een goed gemaakte over-the-top pulp film, op zijn tijd. (nu ja, meer dan alleen maar 'op zijn tijd'). :D
Geplaatst op 16/09/2010 Citeren
Avatar
spock
Geplaatst op 16/09/2010
Crew
Avatar Surya
13271
Ik kan dat best apprecieren, zo lang het maar voldoende zelfrelativerend is. Soms zijn ze gewoon stomvervelend. Planet Terror heb ik niet gezien, maar die andere van Tarantino wel, en die vond ik niet bijzonder. Gewoon een film in het slechte pulp genre. Goed nagemaakt, maar geen goede film vond ik.
Geplaatst op 16/09/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 16/09/2010
Avatar spock
3030
Die van Tarantino vond ik ook maar niks. Net zoals zijn laatste, die oorlogsfilm, naar die spaghetti oorlogsfilms uit de jaren 70 (die zijn ook al niet om aan te zien, integenstelling tot spaghetti westerns). Saai en meer dan een half uur teveel blabla, in beide films van Tarantino.

Maar Planet Terror (die deel uitmaakte van het tweeluik, dat ze hier natuurlijk in twee gesplitst hebben, omdat wij die cultuur niet hebben, zogezegd, van namiddagvullende voorstellingen, alhoewel we dat bij ons vroeger wel hadden, end rant)... euh... Maar Planet Terror dus is een héél goeie pulp film ! Met heel veel relativerende humor (en een missende spoel). Tarantino moet groen gezien hebben van jaloezie.

Ik hoop dat Tarantino dan weer vlug verder doet met zijn Kill Bill films. Hij wil er daar ook nog enkele van maken. Maar eerst zit hij nog op iets anders te broeden.
Geplaatst op 16/09/2010 Citeren
Avatar
spock
Geplaatst op 16/09/2010
Avatar spock
3030
ps : nu ja, Machete kan me natuurlijk ook tegenvallen (ik zag er nog niks van, behalve dan de trailer van 3 jaar geleden, die eigenlijk een grap was), maar het zou me sterk verbazen. :D
Geplaatst op 16/09/2010 Citeren
Avatar
spock
Geplaatst op 16/09/2010
Crew
Avatar Surya
13271
Origineel geplaatst door spock
Ik hoop dat Tarantino dan weer vlug verder doet met zijn Kill Bill films. Hij wil er daar ook nog enkele van maken.

Dat waren nu toch ook niet mijn favorieten hoor. Zo goed als Pulp Fiction zal 't nooit meer worden vrees ik...
Geplaatst op 16/09/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 16/09/2010
Avatar spock
3030
Origineel geplaatst door Surya
Origineel geplaatst door spock
Ik hoop dat Tarantino dan weer vlug verder doet met zijn Kill Bill films. Hij wil er daar ook nog enkele van maken.

Dat waren nu toch ook niet mijn favorieten hoor. Zo goed als Pulp Fiction zal 't nooit meer worden vrees ik...


Ik zie Jackie Brown eigenlijk nog liever dan Pulp Fiction, maar dat zijn films die ik niet zo heel veel kan herbekijken.
Bij Kill Bill (of Reservoir Dogs) heb ik dat probleem niet. En als je beide KB films na elkaar bekijkt, dan zijn ze toch veel sterker dan ook ik aanvankelijk dacht. Vooral de tweede film blijkt veel beter te zijn dan er eerst in de recensies stond. Maar nu weet je wel waar je aan te verwachten natuurlijk. 8)

En ik heb wel een boontje voor reeksen. Als ze goed zijn, natuurlijk.

Maar KB is natuurlijk de pulp ten top gedreven. Alle films van Tarantino zijn eigenlijk pulp films, waar hij gaat lenen in de filmgeschiedenis. Maar bij zijn laatste paar films vond ik dat dus niet goed gelukt.
Geplaatst op 16/09/2010 Citeren
Avatar
spock
Geplaatst op 16/09/2010
Crew
Avatar $tripofiel
3317
Origineel geplaatst door spock
ps : nu ja, Machete kan me natuurlijk ook tegenvallen (ik zag er nog niks van, behalve dan de trailer van 3 jaar geleden, die eigenlijk een grap was), maar het zou me sterk verbazen. :D


Als ik hem gezien heb laat ik iets weten! ;)

Heb hem sinds gisteren staan!
Geplaatst op 16/09/2010 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 16/09/2010
Avatar spock
3030
Origineel geplaatst door $tripofiel
Origineel geplaatst door spock
ps : nu ja, Machete kan me natuurlijk ook tegenvallen (ik zag er nog niks van, behalve dan de trailer van 3 jaar geleden, die eigenlijk een grap was), maar het zou me sterk verbazen. :D


Als ik hem gezien heb laat ik iets weten! ;)

Heb hem sinds gisteren staan!


;)

Ik moet wachten op de dvd. (aangezien ik niet meer naar de cinema ga)
Geplaatst op 16/09/2010 Citeren
Avatar
spock
Geplaatst op 16/09/2010
Origineel geplaatst door spock
ps : nu ja, Machete kan me natuurlijk ook tegenvallen (ik zag er nog niks van, behalve dan de trailer van 3 jaar geleden, die eigenlijk een grap was), maar het zou me sterk verbazen. :D


En aan de andere kant van de oceaan doet een bleekscheet het in zijn broek : "New Film 'Machete' evokes race war"

http://www.youtube.com/watch?v=6b6OcO3DoZQ
http://www.associatedcontent.com/article/5765728/machete_race_war_accusations_made_again.html
Geplaatst op 16/09/2010 Citeren
Avatar
belgianbingo
Geplaatst op 16/09/2010
Avatar spock
3030
Naar Charlie's Angels (de eerste) gekeken. :P
Goeie en leuke film (was dat vergeten, dat ik die zo goed vond).
Babes kick ass in a fun way. :D
Ze moesten meer zo'n films maken. Bij wet verplicht ! :D
;)

http://images.amazon.com/images/P/B000056PMV.01._SCLZZZZZZZ_.jpg

http://www.filmwad.com/fw_images/2009/01/26/charlies-angels-iii-3-update.jpg

De tweede, Full Throttle, ligt al klaar. 8)
Geplaatst op 17/09/2010 Citeren
Avatar
spock
Geplaatst op 17/09/2010
Avatar Kurt
132
Van Tarantino vind ik vooral "From dusk till dawn" geweldig. De vervolgen daarop waren minder goed, maar die waren dan weer niet van Tarantino.

Zijn Inglorious Basterds vond ik tegenvallen. Had meer over the top geweld en spanning verwacht. Enige leuk moment was het vettige "Bongiorno" van Brad Pitt.
Geplaatst op 17/09/2010 Citeren
Avatar
Kurt
Geplaatst op 17/09/2010
Crew
Avatar Surya
13271
Origineel geplaatst door Kurt
Van Tarantino vind ik vooral "From dusk till dawn" geweldig. De vervolgen daarop waren minder goed, maar die waren dan weer niet van Tarantino.

Maar Tarantino heeft ook de eerste eigenlijk niet geregisseerd he. Dat was Robert Rodriguez
Geplaatst op 17/09/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 17/09/2010
Mysterious Skin - Gisteren op Canvas. Een zeer ingrijpend drama met zeer sterke acteerprestatie's. Knap: Brian wil graag weten wat hem sinds zijn achtste is overkomen. Neil, een prostitué, heeft de sleutel tot het raadsel. Beide jongens werden door hun coach verkracht, en Neil lijkt sindsdien wel geprogrammeerd om oude mannen te bevredigen.
Geplaatst op 19/09/2010 Citeren
Avatar
Royale de luxe
Geplaatst op 19/09/2010
Crew
Avatar $tripofiel
3317
Origineel geplaatst door spock
Origineel geplaatst door $tripofiel
Origineel geplaatst door spock
ps : nu ja, Machete kan me natuurlijk ook tegenvallen (ik zag er nog niks van, behalve dan de trailer van 3 jaar geleden, die eigenlijk een grap was), maar het zou me sterk verbazen. :D


Als ik hem gezien heb laat ik iets weten! ;)

Heb hem sinds gisteren staan!


;)

Ik moet wachten op de dvd. (aangezien ik niet meer naar de cinema ga)


Voila, gisteren op m'n gemak gezien! :)

Doorsnee actie film, zou er spijt van hebben gehad moest ik die in de cinema gezien hebben.
Seagal begint me meer en meer op mijn zenuwen te werken, die vent kan gewoon niet acteren... :(
Geplaatst op 19/09/2010 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 19/09/2010
Crew
Avatar Surya
13271
Origineel geplaatst door Royale de luxe
Mysterious Skin - Gisteren op Canvas. Een zeer ingrijpend drama met zeer sterke acteerprestatie's. Knap: Brian wil graag weten wat hem sinds zijn achtste is overkomen. Neil, een prostitué, heeft de sleutel tot het raadsel. Beide jongens werden door hun coach verkracht, en Neil lijkt sindsdien wel geprogrammeerd om oude mannen te bevredigen.

Blij dat ik niet verder dan je eerste zin gelezen had, je verklapt veel te veel!

Net ook bekeken, inderdaad uitstekende film!
Geplaatst op 19/09/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 19/09/2010
Avatar spock
3030
Van't weekend naar Charlie's Angels Full Throttle gekeken, zeer goed, en nog eens naar seizoen 2 van True Blood, zéér goed ! :)

Hopelijk verklap ik niet teveel. :D
Geplaatst op 20/09/2010 Citeren
Avatar
spock
Geplaatst op 20/09/2010
Avatar lagaffe
351
heb vandaag the immortal (l'immortel) en dossier K gezien,the immortal,niet slecht,jean reno op zijn best weer als doorgewinterde wraakengel met de rauwe kop,ik ga niets verklappen maar het is toch wat een actie/drama film over "kan mn ontsnappen uit de georganiseerde misdaad en wat heb je ervoor over".
soms had ik toch het gevoel dat een paar dingens uitgewerkt mochten worden maar toch ok:)

dossier K,niet slecht niet slecht,wij belgen zijn goed bezig op filmgebied,spanning alom het verhaal steekt goed in elkaar en laat zowel over de maffia als over ons dubbelzijdig gerecht zien dat niets altijd zo zuiver is als het lijkt.
goeie film,maar ergens heel ergens had ik toch gehoopt op dezelfde spanningshoogte te komen als de zaak alzheimer,ik weet niet,van looy is van looy he;)
Geplaatst op 23/09/2010 Citeren
Avatar
lagaffe
Geplaatst op 23/09/2010
Crew
Avatar Surya
13271
Splice: intelligente thriller met horror elementjes (niet mijn ding) van Vinsenzo Natali, en die weet hoe hij boeiende een film moet maken. Zeer goed. SPOILER jammer van die overbodige plotwending op 't einde
Geplaatst op 23/09/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 23/09/2010
Crew
Avatar Iyo74
6897
SALT: Typische Hollywood-actiefilm met mooie Angelina. Jammer dat sommige clues te voor de hand liggend en dus te doorzichtig waren. Anders had dit echt wel iets meer dan doorsnee kunnen zijn.
Geplaatst op 26/09/2010 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 26/09/2010
Avatar spock
3030
The Losers : bof, goeie film (maar niet overdreven) en slechts een deel van het verhaal. Er komt dus waarschijnlijk nog een vervolg. En Zoe Saldana doet mee. :P
Geplaatst op 27/09/2010 Citeren
Avatar
spock
Geplaatst op 27/09/2010
Avatar spock
3030
Van't weekend de twee Twilight films uitgezeten. IK wou wel eens weten wat dat nu eigenlijk was, Twilight.
Het uitkijken van de films kostte me heel wat moeite.
Ze zijn niet slecht gemaakt, hoor, maar ik ben, denk ik, 25 jaar te oud voor die zever. ;) Maar ik kan zeker begrijpen dat tienermeisjes hier zot van zijn. 8)
Geplaatst op 29/09/2010 Citeren
Avatar
spock
Geplaatst op 29/09/2010
Gisteren nogmaals naar Batman: The Dark Knight gekeken. Deze run was meer om te kijken of de zo bejuwelde overleden acteur Heath Ledger echt zo goed was als men wil doen denken. En het moet gezegd worden hij zet alvast een sterke Joker performance neer. Knap acteer werk en juist hoe de Joker echt moet aanvoelen.

Daarbuiten is deze film zeker niet slecht maar soms wat te opgeklopt bombastisch...
Geplaatst op 29/09/2010 Citeren
Avatar
Royale de luxe
Geplaatst op 29/09/2010
Crew
Avatar Surya
13271
Maandag dus Wild Target gezien. Britse misdaad komedie met Bill Nighy als beste contract killer van het land. Veel grappiger dan ik verwachtte, echt leuk!
Geplaatst op 29/09/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 29/09/2010
Avatar voske44
364
voor liefhebbers van het duistere sprookje vanavond op canvas speelt Pan's labyrinth een meesterlijke film van Guillermo Del Toro
Geplaatst op 29/09/2010 Citeren
Avatar
voske44
Geplaatst op 29/09/2010
Avatar lagaffe
351
Origineel geplaatst door voske44
voor liefhebbers van het duistere sprookje vanavond op canvas speelt Pan's labyrinth een meesterlijke film van Guillermo Del Toro


een hele goeie film!spijtig genoeg wel in het spaans maar dat geeft er een extra tint aan lol:)
Geplaatst op 29/09/2010 Citeren
Avatar
lagaffe
Geplaatst op 29/09/2010
Crew
Avatar Iyo74
6897
Origineel geplaatst door spock
Van't weekend de twee Twilight films uitgezeten. IK wou wel eens weten wat dat nu eigenlijk was, Twilight.
Het uitkijken van de films kostte me heel wat moeite.
Ze zijn niet slecht gemaakt, hoor, maar ik ben, denk ik, 25 jaar te oud voor die zever. ;) Maar ik kan zeker begrijpen dat tienermeisjes hier zot van zijn. 8)

Niet alleen tienermeisjes hoor, ook m'n vrouw kan die films wel smaken. Gelukkig drijft ze het niet zo ver als in Amerika waar vrouwen schijnen samen te komen in kelders die volledig in thema zijn en waar ze dan urenlang kijken naar en lezen van Twilight.
Geplaatst op 29/09/2010 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 29/09/2010
Avatar spock
3030
:D

Ik ken ook mannen in hun twintiger jaren, die die films goed vinden, dus ik dacht, ik kan een romantische komedie of een woman flick ook wel apreciëren (de goeie) dus waarom zou ik Twilight eens niet uitchecken, al was het maar om te weten waarover al dat spel gemaakt wordt. Hawel, de eerste film, de eerste helft, dat gaat nog (is meer een high school movie), maar daarna had ik het wel gezien.

En de hoofrolspeelster is in mijn ogen ook nog eens een non-actrice met heel vervelende tics en trucjes in haar repertoire, die moeten doorgaan voor diepzinnig (tiener)acteren, maar die eigenlijk alleen maar ergerlijk zijn. Nu ja, voor mij, zet ik er nog even bij. Ik vond het zo erg, dat ik hier aan daar de dvd's in fastforward heb bekeken (nu en dan enkele minuten).

De derde film laat ik dan ook maar aan me voorbij gaan.
Geplaatst op 30/09/2010 Citeren
Avatar
spock
Geplaatst op 30/09/2010
Gisteren met de gasten naar "my neighbour Totoro" gekeken vanStudio's Ghibli. Misschien niet de beste van hun titels maar een zeer onderhoudend sprookje.

Ghibli titels zijn over het algemeen leuk. Een waardige concurrent voor al die amerikaanse animated movies!
Geplaatst op 30/09/2010 Citeren
Avatar
Royale de luxe
Geplaatst op 30/09/2010
Crew
Avatar Surya
13271
Waardige concurent? Veel beter, als je de gemiddelde animatiefilm van de afgelopen 10 jaar uit Hollywood neemt. Totoro is heel leuk :)

Ikke Predators gezien. Had hier toch wat meer van verwacht (niet veel), maar 't viel dik tegen. Saai, saai, saai!
Geplaatst op 30/09/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 30/09/2010
Iron Man deel 1 - knappe super hero film. Ben dan ook wel benieuwd naar deel 2. Robert Downey is wel de geknipte man voor deze rol
Geplaatst op 01/10/2010 Citeren
Avatar
Royale de luxe
Geplaatst op 01/10/2010
Crew
Avatar woelfie
4122
Origineel geplaatst door Surya
Waardige concurent? Veel beter, als je de gemiddelde animatiefilm van de afgelopen 10 jaar uit Hollywood neemt. Totoro is heel leuk :)

²

Is deze (of andere oudere Ghibli films) al in het Nederlands uitgebracht? Ik weet dat er een reeks is in het Frans, maar mijn kinderen verstaan dat nog niet. En ik wil ze die films zeker niet onthouden !
Geplaatst op 01/10/2010 Citeren
Avatar
woelfie
Geplaatst op 01/10/2010
Crew
Avatar Surya
13271
Dunno, ik koop ze meestal in the UK (£9.99).
Geplaatst op 01/10/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 01/10/2010
Ja hoor maar ze zijn dan extreem moeilijk te vinden. Ik heb de mijn via die goedkope boekenwinkelketen gevonden... damn

Ik heb spirited away, Howl's Moving Castle en The Flying castle die komen van Paradiso films. Maar die zijn enkel

Er komt een Bluray versie aan van Sishiro die rechtstreeks van de master file is.

De eerste is in het nederlands, de andere twee enkel ondertiteld.
Geplaatst op 01/10/2010 Citeren
Avatar
Royale de luxe
Geplaatst op 01/10/2010
Avatar spock
3030
Gehuurd en slechts 4 en een halve aflevering ervan kunnen uitzitten : Warehouse 13.
Dit is zo’n reeks in het genre van : ‘wie maakt de beste X-files kloon anno 2010’.
Nu, dat zal dan zeker Warehouse 13 niet zijn, wegens te simpel, te kinderachtig (ook al staat er 16 jaar op de doos), te ver gezocht, te amateuristisch (en dat voor een Syfy Original), te veel flauwe humor en fun (alles moet funny zijn tegenwoordig), te belachelijk voor woorden, en gewoon VEEL TE SLECHT.
Wat mij betreft ligt in het gernre ‘X-files kloon anno 2010’ Fringe nog steeds ver op kop, ook al is het dan geen X-files kloon. ;)
Omdat Warehouse 13 me zo is tegengevallen, heb ik dan maar naar Jose Chung’s From Outer Space (zeer goed en echt funny) en Oubliette (prachtig, ongelofelijk) gekeken, twee afleveringen uit het derde seizoen van The X-files. 15 jaar oud en nog steeds van het beste dat er te zien is.
Geplaatst op 04/10/2010 Citeren
Avatar
spock
Geplaatst op 04/10/2010
Origineel geplaatst door spock
Omdat Warehouse 13 me zo is tegengevallen, heb ik dan maar naar Jose Chung’s From Outer Space (zeer goed en echt funny) en Oubliette (prachtig, ongelofelijk) gekeken, twee afleveringen uit het derde seizoen van The X-files. 15 jaar oud en nog steeds van het beste dat er te zien is.


Jose Chung's From Outer Space is dan ook één van de allerbeste afleveringen vd X-Files, met een hoog WTF gehalte. Mijn andere favorieten zijn Humbug (over de freak show artiesten) en Musings of a Cigarette Smoking Man (met een keertje Cancer Man in de hoofdrol, vierde seizoen)
Geplaatst op 04/10/2010 Citeren
Avatar
belgianbingo
Geplaatst op 04/10/2010
Crew
Avatar Surya
13271
How to Train Your Dragon: CGI animatiefilm van Dreamworks (van *hurl* Shrek). Niet zo vervelend als Shrek. Niet vervelend zelfs. Behalve dan de stem van het hoofdpersonage. Blij dat ik daar niet mee door 't leven moet! Voorspelbaar verhaaltje, degelijke animatie, vele flauwe en enkele geslaagde grappen. OK, maar geen uitblinker dus. Maar waarom in godsnaam spreken die Vikings allemaal Schots (goed gekozen, past goed bij de personages) behalve als ze tieners zijn? Dan spreken ze het platste Amerikaans dat er is. Dat slaat echt nergens op!
Geplaatst op 04/10/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 04/10/2010
Avatar lagaffe
351
zojuist law abiding citizen gekeken met jamie fox en gerard butler,wel goeie film:)

ik had er mijn twijfels van of ik de boeken wou lezen maar gisteren het 1ste deel van de millennium triologie bekeken die ik had opgenomen,ik moet zeggen echt goed,ik moet toegeve dat ik er eerder aan had moeten beginnen!
bleek dat op canvas maar de helft van het 1ste deel te zien was dus vandaag de volledige triologie gaan huren,ben ik ff zoet mee lol
ik hoop dat ze allemaal zo goed zijn als het stuk dat ik al heb gezien
Geplaatst op 04/10/2010 Citeren
Avatar
lagaffe
Geplaatst op 04/10/2010
Avatar spock
3030
Lost 6 : heel graag gezien, ook al zaten er dan heel wat melige scènes in, en waren de laatste minuten (net als bij BSG) er jammer genoeg teveel aan. Maar al bij al ben ik blij dat ik de reeks blijven volgen ben, ze heeft me veel plezier verschaft. Maar ik ben ook blij dat ze nu gedaan is. ;)
Geplaatst op 11/10/2010 Citeren
Avatar
spock
Geplaatst op 11/10/2010
Crew
Avatar Surya
13271
The Killer Inside Me: Trage harde en wat onaangename maar wel zeer goede film. Er bestaan zieke mensen op de wereld!
Geplaatst op 11/10/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 11/10/2010
Crew
Avatar Surya
13271
(untitled): komedie over de omhooggevallen kunstwereld. Enkele goede grappen en kunst waar ik echt geen hol van snap (niet erg, ik heb er toch 't geld niet voor). Amusant dus, maar niet echt goed vond ik.
Geplaatst op 12/10/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 12/10/2010
How to train your dragon: toch weer ff geleden dat een animatie film van amerikaanse makelij me zo heeft weten te vermaken.
Geplaatst op 12/10/2010 Citeren
Avatar
Royale de luxe
Geplaatst op 12/10/2010
Avatar mi-jah
1739
Voor degenen die de serie True Blood kunnen waarderen:

Ik heb n filmpje gemaakt op n nummer uit de serie wat ik echt geweldig vind. :)
Het is mn eerste keer dat ik dat geprobeerd heb, maar ik ben er toch wel content mee.
Je kan het hier downloaden: http://www.mijnbestand.nl/Bestand-LAVTFIFG3E8Q.wmv
Ik heb m ook op YouTube gezet, alleen wegens copyright issues is ie alleen voor USA zichtbaar...

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden...

Oh, het bevat scenes uit seizoen 1 en 2, dus er is n klein spoiler-kansje...
Maar ik denk dat als je seizoen 1 grotendeels hebt gezien het wel zal meevallen.
Geplaatst op 13/10/2010 Citeren
Avatar
mi-jah
Geplaatst op 13/10/2010
Crew
Avatar Iyo74
6897
Origineel geplaatst door mi-jah
Oh, het bevat scenes uit seizoen 1 en 2, dus er is n klein spoiler-kansje...
Maar ik denk dat als je seizoen 1 grotendeels hebt gezien het wel zal meevallen.

Vergeef me, maar dan ga ik nog even wachten om te kijken. Seizoen 1 is goed aan 't vorderen bij mij, dus binne,ort zal ik het wel wagen om te kijken...
Geplaatst op 14/10/2010 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 14/10/2010
Avatar mi-jah
1739
Het is je vergeven, Iyo. ;)

Voor de rest:
Vandaag op Canvas 21u10: de eerste twee afleveringen van True Blood! (y)
Geplaatst op 15/10/2010 Citeren
Avatar
mi-jah
Geplaatst op 15/10/2010
Avatar spock
3030
Origineel geplaatst door mi-jah
Het is je vergeven, Iyo. ;)

Voor de rest:
Vandaag op Canvas 21u10: de eerste twee afleveringen van True Blood! (y)


inderdaad een aanrader !! (y)
Geplaatst op 15/10/2010 Citeren
Avatar
spock
Geplaatst op 15/10/2010
The expendables: een cast vechtjassen om u tegen te zeggen (Stallone, Rourke, Jet Li, Schwarzenegger - mini rolletje - , Statham, Eric Roberts, Dolph Lundgren), . Een film die zichzelf niet al te serieus neemt met als regisseur Stallone zelf.

TV opzetten, neerploffen in de zetel en genieten van de aktie.
Geplaatst op 15/10/2010 Citeren
Avatar
Royale de luxe
Geplaatst op 15/10/2010
Crew
Avatar Surya
13271
Toy Story 3: Daar kan Dreamworks Animation toch een punt aan zuigen. Elke mainstream Amerikaanse animatie producent eigenlijk. Klasse!
Geplaatst op 17/10/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 17/10/2010
Origineel geplaatst door Surya
Toy Story 3: Daar kan Dreamworks Animation toch een punt aan zuigen. Elke mainstream Amerikaanse animatie producent eigenlijk. Klasse!


Deze staat in mijn persoonlijke top 3 van beste Animatie filmen ooit.

Subliem! Ook voor de niet kinderen.
Geplaatst op 17/10/2010 Citeren
Avatar
Royale de luxe
Geplaatst op 17/10/2010
Avatar mi-jah
1739
Wat dachten jullie van 9?
Vond ik toch wel heel indrukwekkend qua animatie...
En t verhaal was ook goed en spannend.
Geplaatst op 17/10/2010 Citeren
Avatar
mi-jah
Geplaatst op 17/10/2010
Crew
Avatar Surya
13271
Inderdaad zeer mooie animatie, maar 't verhaal was te banaal qua uitwerking vond ik.
Geplaatst op 18/10/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 18/10/2010
Indeed, het was ook apart door de setting en uiterlijk van het geheel, maar qua verhaal had het wat beter gekund.
Geplaatst op 18/10/2010 Citeren
Avatar
Royale de luxe
Geplaatst op 18/10/2010
Avatar mi-jah
1739
Voor mij waren de stemmen het minste van de film...
Ik schrok wel toen ik de cast zag, want dat zijn allemaal grote namen!
Maar ik vond ze wat te vlak.
Geplaatst op 18/10/2010 Citeren
Avatar
mi-jah
Geplaatst op 18/10/2010
Avatar spock
3030
30 Days of Night : Dark Days. Goed. Traag en sfeervol, maar met het nodige bloedvergieten. In hoeverre de film de tweede tpb volgt, dat weet ik niet, te lang geleden dat ik ‘m las. Het begin lijkt er toch goed op.

Iron Man 2. bof. Niet slecht, vooral dankzij dinges (de hoofdrolspeler). Maar ik vond de eerste toch stukken beter.
Geplaatst op 18/10/2010 Citeren
Avatar
spock
Geplaatst op 18/10/2010
Crew
Avatar Surya
13271
Origineel geplaatst door mi-jah
Voor mij waren de stemmen het minste van de film...
Ik schrok wel toen ik de cast zag, want dat zijn allemaal grote namen!
Maar ik vond ze wat te vlak.

Ik blijf de mening behouden dat je in animatie films voor goede stemacteurs moet gaan, niet voor grote namen. Dat leidt vaak de aandacht af, trouwens!
Geplaatst op 18/10/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 18/10/2010
Avatar mi-jah
1739
Origineel geplaatst door Surya
Origineel geplaatst door mi-jah
Voor mij waren de stemmen het minste van de film...
Ik schrok wel toen ik de cast zag, want dat zijn allemaal grote namen!
Maar ik vond ze wat te vlak.

Ik blijf de mening behouden dat je in animatie films voor goede stemacteurs moet gaan, niet voor grote namen. Dat leidt vaak de aandacht af, trouwens!

Mee eens ja.
Geplaatst op 18/10/2010 Citeren
Avatar
mi-jah
Geplaatst op 18/10/2010
Avatar voske44
364
Origineel geplaatst door mi-jah
Origineel geplaatst door Surya
Origineel geplaatst door mi-jah
Voor mij waren de stemmen het minste van de film...
Ik schrok wel toen ik de cast zag, want dat zijn allemaal grote namen!
Maar ik vond ze wat te vlak.

Ik blijf de mening behouden dat je in animatie films voor goede stemacteurs moet gaan, niet voor grote namen. Dat leidt vaak de aandacht af, trouwens!

Mee eens ja.

dan raad ik zeker eens aan om the secret of kells te zien, een pracht van een film
en UP natuurlijk, vond ik eerlijk gezegd de beste film van vorig jaar (op district9 na dan :P)
Geplaatst op 18/10/2010 Citeren
Avatar
voske44
Geplaatst op 18/10/2010
Avatar mi-jah
1739
Origineel geplaatst door voske44
dan raad ik zeker eens aan om the secret of kells te zien, een pracht van een film
en UP natuurlijk, vond ik eerlijk gezegd de beste film van vorig jaar (op district9 na dan :P)

Up heb ik al gezien, en idd heel goed bevallen.
Secret of Kells staat op mn lijstje om te gaan zien...
Geplaatst op 18/10/2010 Citeren
Avatar
mi-jah
Geplaatst op 18/10/2010
Crew
Avatar Surya
13271
Up vond ik goed, op de plot met de honden en de evil mastermind na.

Secret of Kells staat al een tijdje te wachten op screentime
Geplaatst op 19/10/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 19/10/2010
Avatar mi-jah
1739
Origineel geplaatst door Surya
Up vond ik goed, op de plot met de honden en de evil mastermind na.

Hoe vond je The Incredibles?
Is één van mn favo animatiefilms. Echt hilarische humor en zeer goede animatietechniek. Ook de stemmen vond ik hier echt super gecast. :]
Geplaatst op 19/10/2010 Citeren
Avatar
mi-jah
Geplaatst op 19/10/2010