Filmtopic

Crew
Avatar Surya
13261
Until the Light Takes Us: docu of black metal. Niet echt boeiend.
Geplaatst op 22/07/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 22/07/2010
Origineel geplaatst door spock
Origineel geplaatst door cuppenh
Origineel geplaatst door Royale de luxe
Neeen.... man man man.

BTW wie kan me helpen, ik zag een tijd geleden een film van gasten die kogels konden afschieten van kwee niet hoe ver en iemand doodschieten. Of gewoon rond een object... ik zoek de titel ik wil wel eens weten hoe die film in elkaar zit


Dat moet dan WANTED uit 2008 zijn. Prachtige over-de-top aktie satire.


En de strip is nog tien keer beter ! 8)


Wel ik heb alvast de film gezien, en moet zeggen dat het een leuk vertier is. La Jollie was er een beetje over. En Freeman kan echt geen slechterik neerzetten, hij heeft daar gewoon geen "slecht" carisma voor. Maar voor de rest redelijke movie.

Oh ja en die Shoot'em up is wel echt over de top en zou als titel echt 'carrot killer' moeten hebben. :P
Geplaatst op 22/07/2010 Citeren
Avatar
Royale de luxe
Geplaatst op 22/07/2010
Crew
Avatar $tripofiel
3314
Origineel geplaatst door spock
Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
En de generiek van Dexter is om van te snoepen.

Serie 2 is ook nog goed, maar de derde reeks kon me al wat minder bekoren...


Yep, dat hoor ik overal, maar ik hoor ook dat de vierde reeks dan weer de beste is van de vier, en dat het einde van reeks vier ongezien goed is. :D

Dus ik zal alles wel huren. ;)


Ik vond het heel goed, ook het einde is toch een tikkeltje anders dan ik verwacht had! 8o

Het is nog steeds niet gedaan, maar het duurt nu toch al een hele tijd voor een nieuw seizoen aankomt? :(

Burn Notice vond ik niet zo super, Leverage kon me wel een beetje boeien, The Shield vond ik lekker vettig en nu ben ik aan Spartacus Blood and Sand beland(de eerste zag er toch veelbelovend uit) wie Rome goed vond zal deze ook kunnen pruimen! :)
Geplaatst op 22/07/2010 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 22/07/2010
Crew
Avatar $tripofiel
3314
Ojé, heb daarjuist gelezen dat het nieuwe seizoen op 26 sept 2010 in première gaat! Ik wacht vol spanning af hoe dat zal verder lopen!!! :))
Geplaatst op 22/07/2010 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 22/07/2010
Avatar spock
3030
Origineel geplaatst door $tripofiel
Origineel geplaatst door spock
Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
En de generiek van Dexter is om van te snoepen.

Serie 2 is ook nog goed, maar de derde reeks kon me al wat minder bekoren...


Yep, dat hoor ik overal, maar ik hoor ook dat de vierde reeks dan weer de beste is van de vier, en dat het einde van reeks vier ongezien goed is. :D

Dus ik zal alles wel huren. ;)


Ik vond het heel goed, ook het einde is toch een tikkeltje anders dan ik verwacht had! 8o

Het is nog steeds niet gedaan, maar het duurt nu toch al een hele tijd voor een nieuw seizoen aankomt? :(

Burn Notice vond ik niet zo super, Leverage kon me wel een beetje boeien, The Shield vond ik lekker vettig en nu ben ik aan Spartacus Blood and Sand beland(de eerste zag er toch veelbelovend uit) wie Rome goed vond zal deze ook kunnen pruimen! :)


Ik zit ongeduldig te wachten op de dvd's van het laatste seizoen van The Shield (die zouden binnenkort te huur moeten zijn).
Ook Spartacus Blood and Sand ga ik zeker huren, als ik daar de kans toe krijg.
Die andere interesseren mij zo niet, op het eerste zicht. (Rome zag ik natuurlijk wel !)
Geplaatst op 22/07/2010 Citeren
Avatar
spock
Geplaatst op 22/07/2010
Crew
Avatar Surya
13261
Me and Orson Welles: best OK drama, met goede neerzetting voor de acteur die Welles doet. Had wet iets origineler/verfrissender/edgier verwacht van een Linkater film.
Geplaatst op 22/07/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 22/07/2010
Gisteren nog een teruggezien: Barb Wire. Als film niet veel om het lijf, maar Pamela gelukkig ook niet.
Tegen het einde begon hij me wel mijn voeten uit te hangen...
Geplaatst op 22/07/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 22/07/2010
Crew
Avatar Surya
13261
Cherrybomb: film over de fucked up jeugd in Ierland. Not bad!
Geplaatst op 23/07/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 23/07/2010
Crew
Avatar Surya
13261
No Impact Man: docu over een gezin uit New York dat een jaar geen impact op het milieu probeert te hebben. Zeer interessant experiment, en goede docu.
Geplaatst op 25/07/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 25/07/2010
Crew
Avatar Surya
13261
Steamboy: Leuke maar niet echt bijzonder anime van de auteur van Akira.
Geplaatst op 25/07/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 25/07/2010
Een dikke 2 maanden geleden ook Steamboy gezien, had er ook wat meer van verwacht.
Geplaatst op 25/07/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 25/07/2010
Crew
Avatar Surya
13261
Hunter Prey: ultra low budget Sci-Fi film die het maximum uit zijn budget haalt. Mooi langspeel debuut voor de regisseur, die hier een zeer effectieve genrefilm heeft gemaakt!
Geplaatst op 26/07/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 26/07/2010
Avatar spock
3030
Ik ben ondertussen bezig met seizoen 2 van Dexter.
En ik vind het nog altijd zeer goed. :)
Geplaatst op 26/07/2010 Citeren
Avatar
spock
Geplaatst op 26/07/2010
Crew
Avatar Surya
13261
A Cock and Bull Story: leuke mockumentary van Michael Winterbottom met Steve Coogan
Geplaatst op 27/07/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 27/07/2010
Avatar spock
3030
Dexter Seizoen 2 volledig gezien, en ik vind het nog steeds heel erg goed (ook al moest ik dan enkele verhaalelementen verder met de mantel der liefde bedekken ;) ).

Binnen enkele dagen huur ik seizoen 3. Eerst maar eens enkele tpb's lezen. Die beginnen zich op te stapelen. :D
Geplaatst op 28/07/2010 Citeren
Avatar
spock
Geplaatst op 28/07/2010
Die harder 4.0 : Bruce waarschijnlijk voor de laatste keer in een die hard? Knal aktie met over the top cinema, leuke cinema.
Geplaatst op 28/07/2010 Citeren
Avatar
Royale de luxe
Geplaatst op 28/07/2010
Avatar spock
3030
Origineel geplaatst door Royale de luxe
Die harder 4.0 : Bruce waarschijnlijk voor de laatste keer in een die hard? Knal aktie met over the top cinema, leuke cinema.


http://www.cinematical.com/2010/07/24/sdcc-die-hard-5-is-imminent-according-to-wilis ;)

http://www.hln.be/hln/nl/945/Film/article/detail/1072021/2010/02/24/Die-Hard-5-komt-er-in-2011.dhtml :D
Geplaatst op 28/07/2010 Citeren
Avatar
spock
Geplaatst op 28/07/2010
Crew
Avatar Surya
13261
Origineel geplaatst door Royale de luxe
Die harder 4.0 : Bruce waarschijnlijk voor de laatste keer in een die hard? Knal aktie met over the top cinema, leuke cinema.

Wel jammer dat er niet meer gevloekt mag worden. Hij zegt niet eens yippee ki yay motherfucker! :rolleyes:
Geplaatst op 28/07/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 28/07/2010
Avatar spock
3030
Ik herinner me eerlijk gezegd niks meer van Die Hard 4.0 die ik niet lang geleden huurde,
terwijl ik me de andere drie zo voor het geestesoog (heh) kan halen.

Wat heb ik een goeie herinneringen aan (de tijd van) Die Hard 1 (ik zat toen op kot in Gent :D ).
Ik heb die film indertijd zelfs twee keer gezien in de cinema, met maanden tussen. Toen kon dat nog. Nu haalt een film nog amper 6 weken in de bioscoop.
Geplaatst op 28/07/2010 Citeren
Avatar
spock
Geplaatst op 28/07/2010
Crew
Avatar Surya
13261
Toen kon je ook nog kiezen waar in de zaal je zou gaan zitten.
Toen werk je nog niet verplicht extra te betalen om de film in 3D te zien, terwijl ze geen alternatief aanbieden, ook niet voor mensen die het 3D effect niet zien, of niet willen zien omdat ze er knotsende koppijn van krijgen.
Toen moest je tijdens het kijken niet de hele tijd de geur van tortillas en popcorn verdragen
Toen kostte een cinema ticket niet dubbel zoveel als een videoband

Maar enkele van de redenen waarom ik nauwelijks nog naar de cinema ga. En ik deed dat zo graag.
Geplaatst op 28/07/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 28/07/2010
Avatar spock
3030
Origineel geplaatst door Surya
Toen kon je ook nog kiezen waar in de zaal je zou gaan zitten.
Toen werk je nog niet verplicht extra te betalen om de film in 3D te zien, terwijl ze geen alternatief aanbieden, ook niet voor mensen die het 3D effect niet zien, of niet willen zien omdat ze er knotsende koppijn van krijgen.
Toen moest je tijdens het kijken niet de hele tijd de geur van tortillas en popcorn verdragen
Toen kostte een cinema ticket niet dubbel zoveel als een videoband

Maar enkele van de redenen waarom ik nauwelijks nog naar de cinema ga. En ik deed dat zo graag.


Idem. Voor iedere zin die er staat : idem !
Ik ga nauwelijks nog twee keer per jaar naar de bioscoop. Vroeger soms twee keer per week.

En 3D is ook aan mij niet besteed. Ah, ik huur de dvd's wel. 8)
Geplaatst op 28/07/2010 Citeren
Avatar
spock
Geplaatst op 28/07/2010
Een probaat middel tegen cinema: kleine kinderen :rolleyes:
Geplaatst op 28/07/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 28/07/2010
Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
Een probaat middel tegen cinema: kleine kinderen :rolleyes:


Waarom probaat... vorige week nog naar Toy Story 3 gaan kijken met de gasten.

Geweldig gewoon. Al die kindergezichtjes die lachen en mee leven in spanning van hun helden. Want geef toe, aan de commerce ontsnap je moeilijk. En de film is zelf ook heel goed. Moet zeggen denk zelfs een van de betere die ik dit jaar al gezien heb. Hij krijgt trouwens op IMDB.COM niet voor niets een 9.0/10 met 48,437 votes... Staat in hun top 10 van beste films ooit. Dus eigentlijk eentje die je niet mag gemist hebben.

En voor de andere momenten is er nen babysit. :P
Geplaatst op 28/07/2010 Citeren
Avatar
Royale de luxe
Geplaatst op 28/07/2010
Avatar spock
3030
Bij mij zijn het de tpb's die ervoor gezorgd hebben dat ik niet meer naar de cinema ging. :D
Vroeger ging ik om strips de vrijdag namiddag (gewone europese strips dus), maar die waren niet zo dringend, ik lag daar niet wakker van, dus ik ging nog even naar de cinema na de stripwinkel, en toen ik thuis kwam, werden die ook nog niet direct gelezen.
Maar toen ik tpb's begon te kopen, kon ik niet vlug genoeg thuis zijn om die te lezen. Dus geen tijd meer voor cinema. :P :D

Nu is er zodanig veel veranderd, dat de bioscoop me kan gestolen worden, eigenlijk. Drie maand later is er de dvd al, en die kunt ge thuis op uw gemak bekijken.
EN : er zijn de ongelooflijk goeie reeksen die nu op dvd uitkomen. Dat zijn eigenlijk films die twaalf uur of langer duren, en waarvan ge niet bang moet zijn dat als er een (season) 2 of 3 (enz) achter staat, dat het plots veel minder goed zal zijn. 8)

euh
ent rant.
Geplaatst op 28/07/2010 Citeren
Avatar
spock
Geplaatst op 28/07/2010
ja, maar de mijn zijn jonger dan de jouwe hé. En we laten ze niet graag achter ... (allez, mijn vrouw niet)
Geplaatst op 28/07/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 28/07/2010
Crew
Avatar cuppenh
1519
Laatst nog een verrassend interessant DVD-filmpje op de kop getikt:

Lola rennt (Run Lola Run) uit 1998 (zo oud alweer, waar blijft de tijd)

Het gaat om een in wezen simpele verhaallijn, die drie keer verteld zal gaan worden. In elke volgende versie wijkt er iets een fractie af van de voorgaande versie en dat heeft weer verrassend gevolgen voor de hoofdrolspelers en de andere personen die met hen te maken hebben.

Vooral iets voor liefhebbers van het "Butterfly-effect" :D
Geplaatst op 28/07/2010 Citeren
Avatar
cuppenh
Geplaatst op 28/07/2010
Crew
Avatar Surya
13261
Origineel geplaatst door Royale de luxe
Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
Een probaat middel tegen cinema: kleine kinderen :rolleyes:


Waarom probaat... vorige week nog naar Toy Story 3 gaan kijken met de gasten.

Geweldig gewoon. Al die kindergezichtjes die lachen en mee leven in spanning van hun helden. Want geef toe, aan de commerce ontsnap je moeilijk. En de film is zelf ook heel goed. Moet zeggen denk zelfs een van de betere die ik dit jaar al gezien heb. Hij krijgt trouwens op IMDB.COM niet voor niets een 9.0/10 met 48,437 votes... Staat in hun top 10 van beste films ooit. Dus eigentlijk eentje die je niet mag gemist hebben.

En voor de andere momenten is er nen babysit. :P

Ik wachtte dus op de 2D versie in het Engels, maar blijkbaar is dat teveel gevraagd. Ik zal dus ook op de Blu-Ray moeten wachten.

Origineel geplaatst door cuppenh
Laatst nog een verrassend interessant DVD-filmpje op de kop getikt:

Lola rennt (Run Lola Run) uit 1998 (zo oud alweer, waar blijft de tijd)

Het gaat om een in wezen simpele verhaallijn, die drie keer verteld zal gaan worden. In elke volgende versie wijkt er iets een fractie af van de voorgaande versie en dat heeft weer verrassend gevolgen voor de hoofdrolspelers en de andere personen die met hen te maken hebben.

Vooral iets voor liefhebbers van het "Butterfly-effect" :D

Nu pas ontdekt? Lola rennt = leuk. Betterfly effect = load of Hollywood crap. :P
Geplaatst op 28/07/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 28/07/2010
Tja als je graag op woensdag gaat ziet is hij wel beschikbaar in OV 2D.

Maar ik snap die 3D hype ook niet hoor... irritant.
Geplaatst op 28/07/2010 Citeren
Avatar
Royale de luxe
Geplaatst op 28/07/2010
och, nu de 3D-tv te koop is, moeten ze dat toch kunnen pushen. Vraag creëren heet dat.
Geplaatst op 28/07/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 28/07/2010
Crew
Avatar Surya
13261
Origineel geplaatst door Royale de luxe
Tja als je graag op woensdag gaat ziet is hij wel beschikbaar in OV 2D.

Da's dan toch pas vanaf deze week. En vermoeddelijk inmiddels in hun kleinste zaal. Laat maar dan!
Geplaatst op 28/07/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 28/07/2010
Origineel geplaatst door Surya
Origineel geplaatst door Royale de luxe
Tja als je graag op woensdag gaat ziet is hij wel beschikbaar in OV 2D.

Da's dan toch pas vanaf deze week. En vermoeddelijk inmiddels in hun kleinste zaal. Laat maar dan!


de NV 2D was al in de kleinste zaal... dus groter kan het niet worden... maar ff wachten dan op de Bluray.
Geplaatst op 28/07/2010 Citeren
Avatar
Royale de luxe
Geplaatst op 28/07/2010
The Losers : tja waar beginnen niet... volgt bijna geheel de comic, maar er moet weeral veel meer aan te pas komen, het zou Hollywood niet zijn. Niet te moeilijke film met veel onbekende acteurs. Juist genoeg om eens te huren.
Geplaatst op 28/07/2010 Citeren
Avatar
Royale de luxe
Geplaatst op 28/07/2010
Crew
Avatar Surya
13261
Stander: amusante film over een flik in Johannesburg die bankrobber wordt. Gebaseerd op feiten.
Geplaatst op 29/07/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 29/07/2010
Crew
Avatar woelfie
4106
Origineel geplaatst door Royale de luxe
Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
Een probaat middel tegen cinema: kleine kinderen :rolleyes:


Waarom probaat... vorige week nog naar Toy Story 3 gaan kijken met de gasten.

Geweldig gewoon. Al die kindergezichtjes die lachen en mee leven in spanning van hun helden. Want geef toe, aan de commerce ontsnap je moeilijk.

Met een kleine van 3 jaar is dat nog wat vroeg, maar op 6 jaar is het een hele belevenis... behalve in Kinepolis waar ze het geluid loeihard zetten.
Vorig jaar naar "Up" gaan kijken met mijn oudste, en die was al van in het begin aan het klagen dat het te luid was, en ik kon hem zeker geen ongelijk geven.
Voor de rest vond hij het trouwens een schitterende film - hij spreekt er af en toe nog over - en ik trouwens ook.
Zonder meer de beste film die ik in 2009 in de cinema heb gezien (en de enige ook :D )
Geplaatst op 29/07/2010 Citeren
Avatar
woelfie
Geplaatst op 29/07/2010
Crew
Avatar Iyo74
6892
Battlestar Galactica - seizoen 4
Er blijven daar toch verdomd goeie afleveringen tussen zitten (hier en daar een aflevering met teveel moraliserend gewauwel, maar goed, dat nemen we er bij). Echte aanrader wat mij betreft.
Geplaatst op 29/07/2010 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 29/07/2010
Avatar voske44
364
heeft iemand inception al gezien: een fantastische film met de dezelfde regisseur van the dark knight en the prestige!!
Geplaatst op 29/07/2010 Citeren
Avatar
voske44
Geplaatst op 29/07/2010
Origineel geplaatst door Iyo74
Battlestar Galactica - seizoen 4
Er blijven daar toch verdomd goeie afleveringen tussen zitten (hier en daar een aflevering met teveel moraliserend gewauwel, maar goed, dat nemen we er bij). Echte aanrader wat mij betreft.


Die heb ik persoonlijk overgeslagen... het was gewoon te spannend om meer te weten te komen. Heb die dan ook later gezien.

De beste reeks van vorig decade naar mijn bescheiden mening.
Geplaatst op 29/07/2010 Citeren
Avatar
Royale de luxe
Geplaatst op 29/07/2010
Sherlock Holmes: aaaah prachtige actie met een redelijk natuurgetrouwe Holmes. Tot zijn verslaving en al... en Watson was ook best te pruimen.

Knap werk!
Geplaatst op 29/07/2010 Citeren
Avatar
Royale de luxe
Geplaatst op 29/07/2010
Crew
Avatar Surya
13261
Origineel geplaatst door voske44
heeft iemand inception al gezien: een fantastische film met de dezelfde regisseur van the dark knight en the prestige!!

Zie mijn bericht van vorige week
Origineel geplaatst door Surya
Inception: Amazing, awesome!


Origineel geplaatst door Royale de luxe
Sherlock Holmes: aaaah prachtige actie met een redelijk natuurgetrouwe Holmes. Tot zijn verslaving en al... en Watson was ook best te pruimen.

Knap werk!

Vond je't voor de rest geen flauw, cliché verhaaltje?
Geplaatst op 30/07/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 30/07/2010
Avatar spock
3030
Ik vond Cherlock Holmes best een goeie film voor van 'dinges' te zijn (ik ben geen fan van zijn films, en nu blijf ik beleefd),
die wat mij betreft iets te lang duurt en inderdaad een verhaal heeft waar ik soms wat slaap bij kreeg. Had de film dus niet zolang geduurd, ging dat een stuk beter geweest zijn.


Ik ben ondertussen begonnen met Dexter Seizoen 3.
Damn you, Dexter, mijn leesachterstand neemt schrikbarende proporties aan. ;)
Geplaatst op 30/07/2010 Citeren
Avatar
spock
Geplaatst op 30/07/2010
Neen, je kan moeilijk Sherlock Holmes andere dingen laten doen als je min of meer de originele verhaal lijn volgt, daardoor lijkt het allemaal cliché. Ik was al gelukkig dat hij niet weer atypisch werd neer gezet. Robert Downey Jr. Heeft dat heel goed gedaan, en trouwens Jude Law was ook niet echt slecht.

BTW Deze Holmes is juist zijn leven aan het verbeteren, dankzij Watson, en dat is knap neergezet. Hiervoor (en in het begin van de film) is hij een echte Kung-fu kickende scheikundige verslaafde detective...
Geplaatst op 30/07/2010 Citeren
Avatar
Royale de luxe
Geplaatst op 30/07/2010
Avatar spock
3030
Dexter seizoen 3 is bijna gedaan.
En voorlopig vind ik dat niet slechter of beter dan de vorige seizoenen.
Geplaatst op 02/08/2010 Citeren
Avatar
spock
Geplaatst op 02/08/2010
Avatar spock
3030
8)

Dexter seizoen 3 heb ik nu ook volledig gezien, en ik ga helemaal niet akkoord met wat ik er op fora meestal over lees, nl. dat het een minder seizoen zou zijn. Integendeel, het is zeker evengoed als de vorige twee, en ik heb deze keer zelfs minder zitten fronsen en veel minder ongeloofwaardigheden met de mantel der liefde moeten bedekken.

Ik wacht nu vol ongeduld op het moment dat Seizoen 4 eindelijk te huur zal zijn.

Straks ga ik in verlof, maar ik heb in juli weer al alles gezien en gelezen, wat ik eigenlijk voor mijn verlofperiode had voorzien. Dat wordt weer nieuwe dingen zoeken, dus... :rolleyes:
Geplaatst op 03/08/2010 Citeren
Avatar
spock
Geplaatst op 03/08/2010
Crew
Avatar Surya
13261
The Joneses: leuk thema, geen vervelende film maar uiteraard geen pottenbreker

The Coca-Cola case: tja, wie had nu niet verwacht dat dat gierige rijke stinkers waren. Nuja, toch heel boeiend hoor
Geplaatst op 05/08/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 05/08/2010
Crew
Avatar Surya
13261
Toy Story & Toy Story 2: excellent stuff
Geplaatst op 08/08/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 08/08/2010
Crew
Avatar $tripofiel
3314
Gisteren 'Remember me' gezien, het eerste deel was behoorlijk saai maar het plot maakte alles goed!

Heb toch een traantje moeten wegpinken... :)
Geplaatst op 08/08/2010 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 08/08/2010
Crew
Avatar woelfie
4106
Origineel geplaatst door Surya
Toy Story & Toy Story 2: excellent stuff

²
Geplaatst op 09/08/2010 Citeren
Avatar
woelfie
Geplaatst op 09/08/2010
Origineel geplaatst door woelfie
Origineel geplaatst door Surya
Toy Story & Toy Story 2: excellent stuff

²


Toy Story 3, zonder meer de meest spannende van de 3.

Indien alle vervolg films van deze kwaliteit waren dan zouden we heel wat goede cinema zien.
Geplaatst op 09/08/2010 Citeren
Avatar
Royale de luxe
Geplaatst op 09/08/2010
Crew
Avatar Surya
13261
Tja, voor mijn part mag je zelfs het woord vervolg uit je zin laten...

1 negatief punt aan Toy Story: door de kortzichtigheid van de studiobonzen hebben deze films tot de dood van de klassieke animatie film :( Als die idioten nu eens zouden snappen dat het belangrijk is een goed verhaal te vertellen, de techniek die je daar voor gebruikt is van ondergeschikt belang.

Gisteren Here & There gezien. Niet slecht, maar geen pottenbreker en soms net iets te langdradig. Je mist niets als je hem niet ziet.
Geplaatst op 09/08/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 09/08/2010
Avatar voske44
364
gisteren 2 films gezien
beatles: yellow submarine: als beatles-fanaticus kan ik dit aleen maar goed vinden, wat zeg ik MEESTERLIJK zelfs :D
the usual suspects gezien: knaller van een film, doet me denken aan se7en maar misschien is dat omwille van kevin spacey :D :D
Geplaatst op 09/08/2010 Citeren
Avatar
voske44
Geplaatst op 09/08/2010
aaaaaahhh the usual suspects, dat is inderdaad een degelijke prent!

Maar dat met Kevin Spacey snap ik niet. Hij speelt toch niet mee in Se7en?
Geplaatst op 09/08/2010 Citeren
Avatar
Royale de luxe
Geplaatst op 09/08/2010
Crew
Avatar Surya
13261
Erm... Watch again zou ik zeggen :D
Geplaatst op 09/08/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 09/08/2010
Origineel geplaatst door Royale de luxe

Maar dat met Kevin Spacey snap ik niet. Hij speelt toch niet mee in Se7en?


Nooit het einde gezien?
Geplaatst op 09/08/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 09/08/2010
Origineel geplaatst door voske44

beatles: yellow submarine: als beatles-fanaticus kan ik dit aleen maar goed vinden, wat zeg ik MEESTERLIJK zelfs :D


Een zo jonge Beatles-kenner! Fantastisch gewoon. De meeste mensen van jouw leeftijd kennen die zelfs niet meer. Heb er een staaltje van meegemaakt tijdens min cursussen muziektheorie van de afgelopen jaren...
Geplaatst op 09/08/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 09/08/2010
Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
Origineel geplaatst door Royale de luxe

Maar dat met Kevin Spacey snap ik niet. Hij speelt toch niet mee in Se7en?


Nooit het einde gezien?


Ja toch wel maar ik herinner me geen spacey meer... ik zal er nog eens naar kijken ze.
Geplaatst op 09/08/2010 Citeren
Avatar
Royale de luxe
Geplaatst op 09/08/2010
Avatar spock
3030
Solomon Kane : goeie film, vond ik het, alhoewel de inleiding mij een beetje teveel bij het haar getrokken was. Soms een beetje te bombastisch verfilmd, maar al bij al een goeie film.

The Book of Eli : bof… Niet slecht hoor, maar een beetje te diep christelijk naar mijn zin, deze moderne, wat langdradige edoch bloederige, moderne Mad Max film.

Brotherhood seizoenen 1 & 2
Jezus man, ze blijven maar goeie reeksen maken. Ik heb de laatste 6 jaar veel sterke reeksen gehuurd en gezien, maar zonder dat ik het wist heb ik een van de beste reeksen tot het laatst bewaard. Deze Showtime reeks speelt in de klasse van The Wire en The Sopranos. Lang geleden dat ik zo ongeduldig heb zitten wachten op het vervolg. Het derde en laatste seizoen zou binnenkort te huur moeten zijn.
De reeks speelt zich af in Providence, Rhode Island. Het gaat over een familie Ieren, waar van de ene broer een politieker is en de andere een crimineel (de Ierse Maffia, zogezegd). Zeer sterk.
Seizoen twee bevat een scène die me verweesd achterliet. Dat was lang geleden.

Sons of Anarchy seizoen 1 afl. 1-7
Van de makers van The Shield.
Geplaatst op 14/08/2010 Citeren
Avatar
spock
Geplaatst op 14/08/2010
Crew
Avatar $tripofiel
3314
Brotherhood & Sons of Anarchy ken ik niet, als je een score op 5 moet geven hoeveel halen ze dan? :))
Geplaatst op 14/08/2010 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 14/08/2010
Seizoen 1 van Sons of Anarchy heeft een tijdje op 2Be gezeten (donderdags rond 23 uur). In de Amerikaanse pers werd er naar verwezen als 'de Sopranos op Harleys' of zoiets.

Zó sterk is ze nu ook weer niet, maar dat zijn weinig reeksen gegeven. Maar ze is wel heel sterk. Een score op 5, heu 4,75.
Geplaatst op 14/08/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 14/08/2010
Avatar spock
3030
Brotherhood krijgt van mij een vijf op vijf. Als je van The Wire houdt, of van The Sopranos, dan mag je Brotherhood zeker niet missen. ;)

Sons of Anarchy zou ik (na slechts zeven afleveringen) vier op vijf geven.
Geplaatst op 15/08/2010 Citeren
Avatar
spock
Geplaatst op 15/08/2010
Avatar spock
3030
Hey, ik zie dat mijn uitleg over Sons of Anarchy hierboven niet meegeplakt werd. Ik ga die even gaan zoeken, en alsnog posten. :D

hopla :

Sons of Anarchy seizoen 1 afl. 1-7
Van de makers van The Shield.
Ook weer een goeie reeks.
Easy Rider meets The Sopranos, staat er op het doosje. Dat is misschien wat hoog gegrepen, maar de vlag dekt wel de lading. Top entertainment. Outlaws op moto’s. En georganiseerde misdaad.
Geplaatst op 15/08/2010 Citeren
Avatar
spock
Geplaatst op 15/08/2010
Crew
Avatar Surya
13261
The Good Guy: doorsnee romatisch drama. Niet vervelend, maar niet bijzonder.
Geplaatst op 16/08/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 16/08/2010
Gisterenavond op den Ollandse teevee: La grande Bouffe!

Toch wreed dat ze daar evenveel of zelfs meer Franse films uitzenden dan bij ons...
Geplaatst op 16/08/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 16/08/2010
Crew
Avatar Surya
13261
Zaterdag trouwens voor de belachelijke prijs van nog geen €8 voor de 3 Before Sunrise, Before Sunset en la Vie en Rose gekocht.
Geplaatst op 16/08/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 16/08/2010
Avatar spock
3030
Sons of Anarchy seizoen 1 volledig gezien, en ja, het is zeer goed. 8)

Ik ben in verlof, dus het zijn snelreviews. :D
Geplaatst op 16/08/2010 Citeren
Avatar
spock
Geplaatst op 16/08/2010